اخبار داغ

سارقان گوسفند در سوادکوه ناکام ماندند

سارقان گوسفند در سوادکوه ناکام ماندند
سارقان در روستای آهنگرکلا سوادکوه شمالی طی دو مرحله حمله به آغول گوسفندان این روستا ناکام ماندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، دامداری شغلی بسیار مهم است که می‌تواند برای افراد مختلف شغل‌های زیادی ایجاد کند و در صورت نبود چنین شغلی سفرهایمان بی‌رونق می‌شود اما دزدانی به آغول‌های گوسفندانی که حاصل دسترنج دامدارانی که در گرما و سرما، با دستانی پینه بسته به دنبال رزقی حلال هستند حمله کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

در شهرستان سوادکوه شمالی روستای آهنگرکلا دزدانی به آغول‌های گوسفندان دو خانواده حمله کردند اما در حملات خود ناموفق بودند و حتی یک بره را نتوانستند خارج کنند.

در این دزدی‌ها حدود هفت نفر با چهره‌ای پوشیده ابتدا با منزل فردی از اهالی روستای آهنگرکلا حمله کردند و پدر خانواده در مرحله نخست با شنیدن صدای پارس سگ‌های گله برای بررسی وضعیت و علت ماجرا وارد حیاط منزل خود شد که با چند نفر دزدی با چهره‌های پوشیده مواجه شد، به طوری که یکی از دزدان به وی ‌گفت گوسفند دارید؟ و قبل از جواب دادن وی، یکی از صارقان با ضربه چوب‌ستی به سرش، این پدر خانواده را زخمی کرد و سپس این دامدار با صدای بلند خانواده خود را از این ماجرا آگاه کرد و همسایه‌ها نیز با این فریاد به کمک وی آمدند که در نهایت دزدان با دست‌های خالی از صحنه گریختند.

از آنجایی که این دزدان بسیار پر تلاش بودند و در به‌دست آوردن گوسفند ناامید نشدند، در ساعت حدود پنج صبح به خانه دیگری در همان نزدیکی حمله کردند و ابتدا حصار منزل دامدار دومی را پاره کرده و در حال شکستن دیوار آغول گوسفندان بودند که دختر این خانواده در حال خواندن قرآن و نماز متوجه صدای شکستن دیوار آغول گوسفندان شد و خانواده خود را از ماجرا باخبر کرد و در این مرحله نیز دزدان نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

با توجه به دزدی‌های اخیر در این محله و همچنان نیز این ماجرا ادامه دارد، پلیس آگاهی نیز وارد عمل شده اما نتوانست حتی رد کوچکی از سارقان به‌دست آورد، در حالی که این ماجرا آنچان هم پیچیده نبود و پلیس آگاهی همراه با دهیاری می‌توانستند دزدان را پیدا کنند.

در این چنین مواقع اضطراری نصب دوربین‌های مدار بسته در ورودی و خروجی شهر می‌تواند بسیار کارساز باشد، این در حالی است که دوربین‌هایی در ورودی و خروجی شاه راه اصلی این بخش نصب شده اما این دوربین‌ها از کار افتاده است.

این در حالی است که مسؤولان مرتبط با این بخش باید هر از چند گاهی از وضعیت دوربین‌های مدار بسته شهر آگاهی لازم را کسب و اگر مشکلی داشت آن را تعمیر کنند و نیز باید محل دوربین‌ها را برای اینکه دزدان آن شناسایی نکنند، هر از چندگاهی تغییر دهند و آن را کاملا استتار کنند.

به امید روزی که دهکده‌ای پر از آرامش و صمیمیت همراه با صدای گوسفندانی با فرآورده‌های مختلف را شاهد باشیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه