اخبار داغ

رییس اداره مخابرات گلپایگان:

ضریب نفوذ تلفن ثابت در گلپایگان ۵۳ درصد است

ضریب نفوذ تلفن ثابت در گلپایگان ۵۳ درصد است
یوسفی گفت: مردم شهرستان گلپایگان با ۴۵ هزار خط ثابت مشترک مخابرات هستند که از طریق ۱۳ مرکز مخابراتی پشتیبانی می شوند و ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهر گلپایگان ۵۳ درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان، رییس اداره مخابرات شهرستان گلپایگان در جلسه شورای اداری گلپایگان اظهار کرد: مردم شهرستان با ۴۵ هزار خط ثابت مشترک مخابرات هستند که از طریق ۱۳ مرکز مخابراتی پشتیبانی می شوند و ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهر گلپایگان ۵۳  درصد است.

وی درباره نفوذ اینترنت نیز تشریح کرد: حدود ۳۵ درصد مشترکین از اینترنت استفاده می کنند که از مجموع ۱۵ هزارپورت ،مخابرات ۱۳ هزار پورت را پشتیبانی می کند.

رییس اداره مخابرات شهرستان گلپایگان واگذاری سرویس اینترنت در شهرستان را به جز روستا های در و تیکن را به روز خواند و از ارائه اینترنت ۳G در شهر گلشهر تا پایان این هفته خبر داد.

یوسفی رویکرد مخابرات را ارائه فیبر نوری به منازل و حذف کابل مسی ذکر و اظهار کرد: نیاز شهرستان به فیبر نوری برای طرح های شهری و بین شهری ۲۵۰ کیلومتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,
,
,
,
,
,
,

مسئولان اداره ها در انتخابات مراقب اموال عمومی باشند

فرماندار شهرستان گلپایگان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات تصریح کرد: مسئولان اداره ها با توجه به کاندید شدن احتمالی کارمندان ادارات در انتخابات شوراها، مراقب اموال عمومی باشند که در این راه استفاده نشود.

حسین فراست درباره شیوع آنفولانزای حاد پرندگان گفت: در شهرستان هیچ گونه نشانه ای از بروز آنفولانزا دیده نشده است و مسئولان مربوط در این زمینه باید همه تلاش و همکاری لازم را انجام دهند.

وی با بیان احتمال قطعی گاز در شهرستان و درگیر شدن چندین استان با آن به دلیل حادثه فرونشست زمین در بلوار شهر گوگد خاطر نشان کرد: این بحران با همکاری به موقع اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان از خطر احتمالی جلوگیری شد.

فرماندار شهرستان گلپایگان رضا امینی و علی رضا اختری را به ترتیب به عنوان رییسان اداره های راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای گلپایگان و رفعتی را مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه