اخبار داغ

مسئول کمیته زنان و خانوار ستاد دهه مبارک فجر شهرستان اردل خبر داد

برگزاری 10 برنامه محوری ویژه بانوان اردلی به‌مناسبت دهه فجر

برگزاری 10 برنامه محوری ویژه بانوان اردلی به‌مناسبت دهه فجر
خانم نسیم دهقانی از برگزاری 10 برنامه محوری ویژه بانوان به مناسبت دهه فجر در شهرستان اردل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، نسیم دهقانی مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه مبارک فجر شهرستان در یازدهمین جلسه کمیسیون امور بانون این شهرستان که در راستای برنامه دهه فجر امسال در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به اینکه نشاط برنامه های دهه مبارک فجر مستلزم ایجاد انگیزه برای حضور مردم است گفت: نقش سازمان ها، مردم، نهادها و انجمن های مردمی نیز در این زمینه نباید نادیده گرفته شود. نقش سازمان ها، مردم، نهادها و انجمن های مردمی نیز در این زمینه نباید نادیده گرفته شود.

وی با تأکید بر استفاده از توان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و مردم در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: ۱۰ برنامه محوری ویژه بانوان اردل در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

مسئول کمیته زنان و خانوار ستاد دهه مبارک فجر شهرستان اردل برگزاری همایش "نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی"، برگزاری مجالس و محافل انس با قرآن (ویژه خواهران)، برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم با عنوان "نقش زنان در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی"، برگزاری مسابقه با عنوان "رویدادهای مهم تاریخی در خصوص زنان از انقلاب تاکنون"، بازدید از خانواده محترم شهدا و جانبازان، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان را بخشی از برنامه‌های این کمیته در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

در این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر از سوی کمیته زنان و خانواده ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان اردل پرداختند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه