اخبار داغ

واکنش جدید تاجگردون به اظهارات شهردار گچساران

واکنش جدید تاجگردون به اظهارات شهردار گچساران
نماینده گچساران و باشت در مجلس از تاخیر در روند اجرای عملیات عمرانی پروژه دریاچه مصنوعی گچساران انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آفتاب جنوب، جلسه رسیدگی به مشکلات بخش ورزش شهرستان گچساران و باشت با حضور غلامرضا تاجگردون،مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمد، شهردار گچساران و پیمانکاران سالن های ورزشی این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

اردلان زینل زاده در این جلسه با اشاره به تعویق پروژه های ورزشی در این شهرستان گفت:کارها در بخش ورزش دوسال به تعویق افتاده است ،دریاچه مصنوعی این شهرستان با ۲ هکتارمساحت دارای فضاهای ورزشی ،تفریحی وطراحی سنتی با سیما و منظر خوبی است که بعد از مدتها هنوز پروژه ها در دست بررسی است.

, ،,

وی افزود:سکوی دور دریاچه جهت تعبیه آمفی تئاتر است و رستوران و موارد کلی ساختاری از صفر تاصد با پیمانکار در آغاز روند خاکبرداری تا مرحله سفتکاری خواهد بود.

,

زینل زاده اظهارکرد:بحث واگذاری ادامه کار باموافقت نامه ای که قرار است اصلاح شود در ادامه انجام خواهد شدو تلاش ما سرعت در کار است.

,

شهردارگچساران گفت:متاسفانه بافت ناکارآمد کار باعث تغییر دستور کار شد و موجب شد تا عملیات باروند سنگین تری پیش رود و نوسان در بحث اعتبارات و رویکرد جدید و موافقتنامه هایی که در شرف عقد است باعث شده که تاریخ اتمام را تاپایان تابستان ۹۶ اعلام کنیم.

,

درادامه این جلسه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت درمجلس به اظهارات شهردار واکنش نشان داد وگفت:برداشت من این است که شهرداری نمی خواهد پروژه برگزار شود.

,

وی افزود:این کار نیاز به قراردادی صحیح داردو پیش درآمدجذب یک هزینه ۴میلیارد تومانی ،تنها ۱۰۰ میلیون تومان است نباید برای مواردی اینچنین و انتقاد از انعقاد قرارداد و موافقت نامه جلسه برگزار شود،تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی پروژه باید در اولویت باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه