اخبار داغ

گزارش مردمی به مناسبت سالروز اجرای برجام؛

ادامه برجام به دلیل بدعهدی امریکا چندان به صلاح کشور نیست/هرجا استقامت کردیم موفق بودیم

ادامه برجام به دلیل بدعهدی امریکا چندان به صلاح کشور نیست/هرجا استقامت کردیم موفق بودیم
یک سال از اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام می گذرد به همین مناسبت درباره تاثیر برجام بر زندگی مردم و تاثیرات آن در جامعه به میان مردم شهرستان لنده رفتیم تا تاثیرات و مشکلات برجام را از زبان آنان جویا شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده، در یک سال گذشته پس از به صدا در آمدن زنگ اجرای برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام، جهانیان چشم به روند اجرای برجام از سوی همه کشورهای عضو بودند که امروز بیش از یکسال از اجرای آن می گذردو این درحالی است که قرار بود تحریم های ظالمانه و یک جانبه غرب برداشته شود ولی در همین یکسال شاهد تمدید تحریم های 10ساله سایر تحریم ها از سوی امریکا بودیم که نشان از نقض برجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

, ,

حال پس از یکسال از پذیرش برجام و برای آگاهی یافتن بیشتر از تاثیرات برجام به میان مردم شهرستان لنده رفتیم و نظرات آنان را درخصوص مزایا و معایب برجام سوال و جواب های آن را در این زمینه جویا شویم.

,

 

,

هرجا استقامت کردیم موفق بودیم

, هرجا استقامت کردیم موفق بودیم , هرجا استقامت کردیم موفق بودیم ,

سید صادق سیاوش از فرهنگیان شهرستان لنده در خصوص روند پذیرش برجام و تاثیرات آن در جامعه در اولین سالروز پذیرش برجام گفت: باتوجه به سابقه دیرینه دشمنی امریکایی ها با ملت ایران و علی غم تاکید صریح و مداوم مقام معظم رهبری بر بدبینی به برجام همواره تیم هسته ای را حمایت کردند ولی متاسفانه شاهد بدعهدی دشمن در قضیه برجام هستیم.

,

 

,

, ,

وی افزود: ما انتظاری بیش از این نباید از امریکا داشته باشیم چرا که از قدیم گفتند که : دشمن دانا بهتر از دوست نادان است، به این نتیجه می رسم که امریکا در همه جا ثابت کرده است که هرکجا که قدم گذاشت جز ویرانی و خرابی چیزی عاید ملت ها نداشته است.

,

این فرهنگی لنده ای تصریح کرد: باتوجه به خوی استعماری امریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستند و همین دیشب نیز با وجود اینکه یک هفته دیگر از عمرسیاسی رئیس جمهورامریکا باقی نمانده است ولی شاهد تصویب طرحی ضد ایرانی از سوی اوبا هستیم که بازهم بر روند کنیه توزی امریکایی ها تاکید دارد.

,

سیاوش تاکیدکرد:  تا جایی که بنده اطلاع دارم از زمان اجرای برجام در یکسال گذشته در کشورهیچ تغییری در حوزه اشتغال و استخدام ها نداشته ایم و برخی از استخدام ها نیز با مشکل مواجه شدند که انتظار می رود مسئولان این مسائل را رصد کنند.

,

وی گفت: هیچ موردی در بحث رفع مشکلات مردم تا کنون بعد از برجام در کشر شاهد نبوده ایم و همچنان شاهد بدعهدی امریکایی ها هستیم و امیدواریم با همدلی و همزبانی مسئولان از اختلاف دست برداند و به فکر مردم باشند.

,

 

,

یکسال از اجرای برجام گذشت ولی تاثیری بر روند معیشت مردم نداشت

, یکسال از اجرای برجام گذشت ولی تاثیری بر روند معیشت مردم نداشت, یکسال از اجرای برجام گذشت ولی تاثیری بر روند معیشت مردم نداشت,

 

,

, ,

محمد زکی حسن زاده از فرهنگیان شهرستان لنده در خصوص سالروز اجرای برجام در کشور گفت: بحث توافق هسته ای یا همان برجام یک اقدام خوب در جهت اعتماد سازی جهانیان بود ولی بدعهدی امریکایی ها در این مسئله باعث خدشه دارشدن دوباره اعتماد به امریکا است.

,

وی افزود: در مسئله برجام شاهد بودم که چندین روز تمام رسانه های دنیا برای پوشش این رویداد مهم در وین جمع شده بودند و حتی وزیر امورخارجه امریکا نیز با پای شکسته در این اجلاس حاضرشد ولی در زمان اجرای برجام شاهد نقض برجام و بدعهدی امریکایی هستیم.

,

این فرهنگی لنده ای تصریح کرد: علی رغم تاکید مقام معظم رهبری در خصوص بدعهدی امریکا باعث شده است که امریکا در طول 30سال گذشته همواره بدعهد و ناقض تمام توافقات بین المللی است.

,

وی تاکیدکرد: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند: "بنده به مذاکره با امریکا خوشبین نیستیم ولی تیم مذاکره را حمایت میکنم" شاهد بدعهدی امریکایی ها در قضیه برجام بودیم.

,

حسن زاده اظهارکرد: پشت پا زدن امریکا به برجام باعث شد که مسئولان ما علی رغم همه حمایت ها از تیم مذاکره کننده شاهد هیچ تغییری در کشور در یکسال گذشته بر روند معیشت مردم نداشت.

,

این فعال فرهنگی لنده ای گفت: سفرای برخی کشورهای خارجی به همراه هیئت های تجاری برای سرمایه گذاری به ایران سفرهای زیادی داشتند ولی متاسفانه چشم غره امریکایی ها باعث شد که کوچکترین سرمایه گذاری فعلاً صورت نگیرد که بازهم شاهد بدعهدی امریکایی ها در رفع تحریم ها هستیم.

,

 

,

ادامه برجام به دلیل بدعهدی امریکا به آن چندان به صلاح کشور نیست

, ادامه برجام به دلیل بدعهدی امریکا به آن چندان به صلاح کشور نیست, ادامه برجام به دلیل بدعهدی امریکا به آن چندان به صلاح کشور نیست,

 

,

, ,

 

,

سیدمحسن جعفری عضو شورای شهرلنده ضمن اشاره به بدعهدی امریکایی ها در مسئله برجام گفت: پذیرش برجام از ابتدا برای رفع مشکلات کشور بود ولی متاسفانه در یکسال گذشته هیچ دستاوردی برجام برای کشور در برنداشت و همچنان هم شاهد اعمال تحریم های جدید در کشور هستیم.

,

وی اظهارکرد: مقام معظم رهبری بارها به بدعهدی امریکایی ها اشاره داشته است ولی این فرصت را به همه دولتمردان داد تا از فرصت پیش آمده استفاده کنند که متاسفانه بازهم بدعهدی امریکایی ها باعث نقض صریح برجام شد.

,

این عضو شورای شهرلنده تصریح کرد: ادامه برجام به دلیل بدعهدی امریکا به آن چندان به صلاح کشور شاید نباشد چرا که تاکنون دستاورد چندانی عاید کشور نشده است.

,

وی تاکیدکرد: هیچ گونه تغییری در وضعیت معیشتی مردم بعد از برجام احساس نمی شود که نشان از بی نتیجه بودن آن برای بهبود وضعیت جامعه است.

,

جعفری اظهارکرد: تاریخ نشان داد که هرجایی که با اقتدار ایستاده ایم توانستیم موفق باشیم و نباید در مسئله برجام نیز موضوعی منفعلانه ای داشت و باید با اقتدار در مقابل زیادی خواهی دشمنان ایستاد.

,

 

,

هرکس خواب مذاکره با امریکا را ببیند خداوند آن را از خواب بیدار کند

, هرکس خواب مذاکره با امریکا را ببیند خداوند آن را از خواب بیدار کند, هرکس خواب مذاکره با امریکا را ببیند خداوند آن را از خواب بیدار کند,

 

,

, ,

 

,

محمد رضا پارسا از دانش آموزان لنده ای است که در باره اولین سالروز اجرای برجام گفت: انتظاری که از برجام به واسطه حل مشکلات کشور علی رغم تلاش گسترده تیم مذاکره کننده آن گونه که می گفتند پیش نرفت و هیچ تغییری در وضعیت کشور بعد از پذیرش برجام حاصل نشده است.

,

وی افزود: ما انتظار داشتیم با پذیرش و اجرای برجام انقلابی در قیمت ها، مسائل اقتصادی، وضعیت معیشتی مردم حاصل گردد که متاسفانه عکس آن به دلیل بدعهدی امریکایی ها صورت گرفته است.

,

این دانش آموز لنده ای تصریح کرد: وضعیت بیکاری افزایش پیدا کرده است و دستاوردی هنوز به عینه مردم احساس نکرده اند.

,

پارسا با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) اشاره کرد وگفت: امام خمینی(ره) فرمودند:هرکس خواب مذاکره با امریکا را ببیند خداوند آن را از خواب بیدار کند که نشان از بد عهدی امریکا درعمل به تعهداتش است.

,

 

,

هنوز هم برای مقابله با بدعهدی امریکا در قضیه برجام وقت هست

, هنوز هم برای مقابله با بدعهدی امریکا در قضیه برجام وقت هست, هنوز هم برای مقابله با بدعهدی امریکا در قضیه برجام وقت هست,

 

,

, ,

احمد علی کریمی زاده از فعلان فرهنگی شهرستان لنده در خصوص عدم پایبندی امریکا به تعهدات خود در مسئله برجام اظهارکرد: برجام در کلام آنقدر زیبا و قابل درک  بود ولی در عمل شاهد افزایش میزان واردات به کشور و عدم توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

,

وی افزود: علی رغم تاکید مقام معظم رهبری در خصوص برجام متاسفانه چندان به خطوط قرمز مدنظر مقام معظم رهبری توجه نشد و امروز نتیجه عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را به عینه احساس می کنیم و برجام را شکستی استراتژیک می دانیم.

,

این فعال فرهنگی تصریح کرد: هنوز هم برای مقابله با بدعهدی امریکا در قضیه برجام وقت هست و دولت باید از موضوع انفعال بیرون بیایید و با اقتدار تمام در مقابل عهدشکنی های امریکا بایستد و از حقوق ملت دفاع کند.

,

گزارش وعکس از سید اسماعیل میری

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه