اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل:

تمامی راه های ارتباطی شهرستان اردل باز است/آماده باش اکیپ های راهداری

تمامی راه های ارتباطی شهرستان اردل باز است/آماده باش اکیپ های راهداری
محمد حسین پور گفت:هم اکنون با تلاش چهار اکیپ های رهداری شهرستان اردل تمام راه های ارتباطی بازگشایی شده است و این اکیپ ها جهت ارائه خدمات به مردم تا پایان زمستان آماده باش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، محمد حسین پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: طی روز گذشته بیشترین بارش برف با ۳۵ تا ۴۰ سانتی‌متر در منطقه دیناران به خصوص گردنه عباس آباد صورت گرفت که با تلاش شبانه‌روزی ماموران راهداری تردد در تمام محورهای مواصلاتی برقرار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, هفت چشمه,

حسین پور با بیان اینکه اکیپ های راهداری این اداره تا پایان زمستان آماده ارائه خدمت به مردم می باشند افزود: جاده روستایی مرادآباد در منطقه دیناران که دربارندگی های اخیردستک پل و ۲۰۰ متر جاده آن تخریب شده بود با تلاش راهداران در سه روزکاری با دو ستگاه لودر و دو دستگاه کمپریسی و کارگذاشتن لوله های فلزی با قطر یک متر به صورت کامل بازسازی و بازگشایی شد که این اقدام باعث رضایتمندی مردم این روستا شده است.
,
,

 

,
, ,


وی بیان کرد: با توجه به لغزندگی برخی محورهای برفی شهرستان از رانندگان که قصد تردد در محورهای شهرستان را دارند رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مطمئنه را خواستاریم.

,
,

انتهای پیام/570ه

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه