اخبار داغ

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

استیضاح وزیر راه و شهرسازی درسه شنبه هفته آینده/هیچ نماینده ای به صورت کتبی امضای خود را پس نگرفته است

استیضاح وزیر راه و شهرسازی درسه شنبه هفته آینده/هیچ نماینده ای به صورت  کتبی امضای خود را پس نگرفته است
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه اتیضاح وزیر راه هم چنان به قوت خود باقی است و قرار شده است که روز سه شنبه آینده بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون مطرح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با خبرنگار " بوتیا نیوز " در خصوص روند استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس گفت: جلسه استیضاح وزیر قرار بود روز سه شنبه هفته گذشته در مجلس برگزار شود که به علت همزمانی با تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی به یک زمانی موکول شد که نمایندگان در مجلس حضور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شده است که بعد از هفته سرکشی نمایندگان در اولین هفته کاری مجلس روز سه شنبه بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون مطرح شود.

,

سعیدی در واکنش به شایعاتی مبنی بر اینکه تعدادی از نمایندگان امضای خود را در خصوص استیضاح وزیر پس گرفتند، تصریح کرد: اینکه چه تعداد و چه کسانی از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند اطلاع دقیقی نداریم چرا که به صورت کتبی و رسمی این اتفاق نیفتاده و اگر هم باشد زیر 10 نفر است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما برای استیضاح وزیر 84 امضا از نمایندگان گرفتیم که یک تعداد دیگری هم درخواست کردند که امضا کنند و افرادی هم که قرار است امضای خود را پس بگیرند، زیر 10 نفر هستند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه