اخبار داغ

فرمانده سپاه بجستان مطرح کرد:

لزوم توجه به آسیب‌های اجتماعی نوجوانان

لزوم توجه به آسیب‌های اجتماعی نوجوانان
فرمانده سپاه بجستان گفت: پیشگیری نفوذ آسیب‌های اجتماعی در نوجوانان یک امر مهم و لازمه مصون ماندن از خطرات فرهنگی اعتقادی این قشر حساس جامعه است، امروز دشمنان باوجوداین حساسیت و نگاه خاص به نوجوانان به دنبال ضربه زدن به جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، حجت‌الاسلام مقصودی مسئول تربیت و آموزش سپاه بجستان عصر روز گذشته در نشست هم‌اندیشی مابین فرمانده سپاه بجستان، فرماندهان رده‌های و تعدادی از سرگروه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی که در محل سالن اجتماعات اداره آموزش‌وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فضای مجازی و جلوگیری از تبدیل‌شدن این فضا به یک آسیب اجتماعی که باز این آسیب در بین نوجوانان تأثیرگذارتر است، باید با همکاری و هم‌افزایی  برنامه‌های اجرا شود تا نوجوانان کمتر به این سمت بروند و از برخی آسیب‌ها احتمالی مصون بمانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

ضمن اشاره به چند حدیث از امام صادق (ع) تصریح کرد: برای اینکه متوجه  اهمیت کار نوجوان شویم باید او را درک کرد.

,

 

,

حجت‌الاسلام مقصودی در ادامه ویژگی‌های یک سرگروه موفق را بیان کرد و گفت : یک سرگروه موفق در حلقه‌های صالحین باید هدف‌دار، دلسوز و خودساز باشد.

,

 

,

وی افزود: سرگروه حلقه‌ای صالحین باید حرف و عملش یکی باشد و اشتباهات متر بیان خود را نادیده بگیرد.تا بتواند با تأثیرگذاری مثبت روی متربیان شاهد تغییر رفتار این دانش آموزان باشد.  

,

 

,

سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بجستان در ادامه این نشست سن نوجوانی را مهم دانست و گفت پیشگیری نفوذ آسیب‌های اجتماعی در نوجوانان یک امر مهم و لازمه مصون ماندن از خطرات فرهنگی اعتقادی این قشر حساس جامعه است، امروز دشمنان باوجوداین حساسیت  و نگاه خاص به نوجوانان به دنبال ضربه زدن به جامعه هستند.

,

 

,

وی ادامه داد:  سپاه، آموزش‌وپرورش و تربیت‌بدنی چند دستگاه هستند که  در رأس  آموزش ‌و پرورش نوجوانان  قرار دارند و از بروز آسیب‌های اجتماعی در برابر این قشر جلوگیری می‌کنند.

,

 

,

سرهنگ جنیدی تصریح کرد: مشکلاتی فضای مجازی ایجاد کرده که در دهه اول نبود و امروز در یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای همه امکانات در دسترس و می‌تواند به هر نحوی"مثبت یا منفی" از این امکانات استفاده کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه بجستان خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین از سال ۸۷ در سپاه ایجاد شد و نقش بی‌بدیلی در بصیرت افزایی و نیرو پروری  داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه