اخبار داغ

نماینده مردم استان البرز در مجلس؛

درون مایه پیام تسلیت رهبری حفظ وحدت بود/ در توافق هسته ای به تمام اهدافمان دست نیافتیم

درون مایه پیام تسلیت رهبری حفظ وحدت بود/ در توافق هسته ای به تمام اهدافمان دست نیافتیم
محمدجواد کولیوند در مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در محمدشهر گفت: یکی از مهمترین نکات قابل برداشت از پیام تسلیت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، دعوت آحاد جامعه به حفظ وحدت و یکپارچگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»، محمدجواد کولیوند نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی که شب گذشته( 26 دی)در مسجد جامع محمدشهر  برگزار شد، ضمن اشاره به پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ارتحال یار دیرین خود، اظهار داشت: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب حاوی نکات بسیاری بود که از مهمترین آن می شود به ایجاد " وحدت" و انسجام در جامعه اسلامی اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «, طنین شهر, »، محمدجواد کولیوند نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی که شب گذشته( 26 دی)در مسجد جامع محمدشهر  برگزار شد، ضمن اشاره به پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ارتحال یار دیرین خود، اظهار داشت: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب حاوی نکات بسیاری بود که از مهمترین آن می شود به ایجاد " وحدت" و انسجام در جامعه اسلامی اشاره کرد.,

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران فتنه های بسیاری، از ترور شخصیت های اصلی نظام تا  تدارک جنگ هشت ساله را به خود دیده است و اکنون که فتنه ها رنگ و بوی تازه ای گرفته است نیز باید با حفظ وحدت و افزایش بصیرت باعث مهار آنها شد.

,

کولیوند در ادامه به بخش دیگر پیام تسلیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز اشاره کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب در پیام خود از برخی از افراد که برداشتهای منحرفی از اختلاف نظر ایشان با آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتند با عنوان "خناس" یاد کردند و فرمودند در آن سالها ذره ای از محبت آیت الله رفسنجانی نسبت به خودشان کاسته نشده بود.

,

وی در این باره اضافه کرد: واژه "خناسان " از سوی رهبری   خطاب به تفرقه افکانان  است و اکنون که ایشان صراحتا به وحدت تاکیددارند نباید اجازه دهیم اختلاف سلیقه ها ما را از یکدیگر دور کند.

,

این نماینده مجلس دمیدن نفاق، دروغگویی و تندروی را موجب تضعیف جایگاه نظام و رهبری معظم دانست و  خاطر نشان کرد: اکنون نظام اسلامی ایران با آزمون تازه ای مواجه است و در این شرایط حساس که جداسازی بخشی از جامعه اسلامی هدف قرار گرفته است حفظ وحدت می تواند خط بطلانی عمیق بر آن باشد.

,

کولیوند با یادآوری فتنه 88 افزود: در دوران فتنه سال 88 رهبری به جامعه محبت کردند و بسیاری از افرادی که غیرعمد با جنبش برانداز نظام همراهی کردند را عفو نمودند، که این خود بزرگترین درس تاریخی آن زمان است و باید از آن عبرت گرفت و همواره زیر لوای رهبری حرکت کرد.

,

عضو مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود به "برجام" اشاره کرد و گفت:  از ابتدا پیش بینی بدعهدی های آمریکا دور از ذهن نبود و به همین خاطر سی وچهار نفر از نمایندگان مجلس در تلاشی 2 و نیم ماهه قانون "اقدام متقابل" را مطرح و به تصویب  مجلس رساندند.

,

محمدجواد کولیوند افزود: شکی نیست که ما در مقوله هسته ای به تمام اهداف خود نرسیدیم اما فارغ از نگاه تک بعدی و سیاسی مسئله، توافق هسته ای با امکان تولید  و فروش بیشتر نفت و تغییراتی در بخش صادرات و واردات تا حدودی موانع اقتصادی کشور را مرتفع کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه برخی مدعی هستند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مایل به انجام توافق هسته ای نبودند گفت: تفکر عمیق رهبر انقلاب در این خصوص نگاه همه جانبه به مقوله صنعت هسته ای را در بر داشت و ما نیز باید با توجه به منویات ایشان، انقلاب اسلامی را در هربرهه از تاریخ با کمترین هزینه از بحران ها خارج کرده و از خطر دورنگاه داریم.

,

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به پیروی از خط رهبری امروز دیگر حزب چپ و راست معنایی ندارد و همانطور که ایشان ذکر فرمودند معیار انقلابی بودن افراد است و هر کس که خود را انقلابی می داند باید تلاش کند تا مردم جامعه نسبت به نظام اسلامی ، رهبری معظم و اهداف بلند انقلاب اسلامی دلسرد نشوند.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه