اخبار داغ

مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل:

39 درصد اشتغال استان مربوط به بخش کشاورزی است

39 درصد اشتغال استان مربوط به بخش کشاورزی است
مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 39 درصد اشتغال استان مربوط به بخش کشاورزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو، عدیل سروی صبج امروز در نشست با فرماندار خلخال در جلسه بررسی مشکلات کشاورزی شهرستان گفت: 39 درصد اشتغال و 40 درصد از درآمد تولیدات ناخالص استان از بخش کشاورزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی با تقدیر از فرماندار خلخال و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در جهت پیگیری امورات کشاورزی شهرستان گفت: برنامه ها و طرح های خوبی در حوزه تغییر الگوی کشت و نیز در زمینه دام سبک و سنگین کشاورزی و دامداری، در شهرستان خلخال پیش بینی شده و در حال اجراست که با اتمام آنها قطعا شاهد تحولات عظیمی در این شهرستان خواهیم بود.

,

سروی با بیان اینکه در سال 95 بالغ بر 520 میلیارد تومان برآورد خسارت بارش ها و تگرگ در استان بوده است گفت: باید در جهت آموزش و اطلاع رسانی و آگاه سازی روستائیان از شرایط ناپایدار جوی در راستای کاهش خسارات تلاش کرد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در سطح استان هیچ مشکلی وجودندارد گفت:کشاورزان با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی و دریافت معرفی نامه ها می توانند تسهیلات لازم در این خصوص دریافت کنند.

,

سروی گفت: در سال جاری در مرکز استان و شهرستان های تابعه، بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده است.

,

وی تصریح کرد: در سال های گذشته برای پرداخت تسهیلات در خصوص مکانیزاسیون کشاورزی مشکلاتی وجود داشت که با پیگیری های انجام شده و ایجاد خط اعتباری جدید در جهاد کشاورزی استان، این مشکل برطرف شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه