اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

برجام؛ معاهده حقوقی پیچیده ای که مضرات آن با گذشت زمان نمایان شد/ دشمن با بازی برجام به دنبال مرگ مصنوعی ملت ایران است

برجام؛ معاهده حقوقی پیچیده ای که مضرات آن با گذشت زمان نمایان شد/ دشمن با بازی برجام به دنبال مرگ مصنوعی ملت ایران است
ابوترابی گفت: برجام معاهده حقوقی پیچیده ای است که هرچه زمان از آن بگذرد، مضرات آن و مخمصه ای که در آن افتاده ایم، بیشتر نمایان شده و هویت خود را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ناب نیوز با اشاره به سالروز اجرایی شدن برجام گفت: برجام معاهده حقوقی پیچیده ای است که هرچه زمان از آن بگذرد، مضرات آن و مخمصه ای که در آن افتاده ایم، بیشتر نمایان شده و هویت خود را نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

نماینده مجلس شورای اسلامی به ورود هواپیماهای ایرباس به ناوگان هوایی کشور عنوان کرد: هواپیماها دقیقا زمانی وارد ایران شد که آمریکا مجددا بحث خطرناک بودن ایران، لیبی و کشورهای این چنینی را مطرح کرد و از سوی دیگر یکی از بانک هایی که با ایران رابطه برقرار کرده بود، مجازات کرد.

,

وی تاکید کرد: این همزمانی اتفاقات پیام های زیادی از لحاظ اقتصادی برای کشورهای دنیا دارد و به گونه ای اعلام می کند که آمریکا همچنان در خصوص مجازات بانک ها و وضعیت سابق پافشاری می کند.

,

ابوترابی افزود: 21 دی ماه هم که شورای نظارت بر برجام در اروپا تشکیل شد، شاهد بودیم هیچ اتفاقی نیفتاد و در حد یک بیانیه شفاهی تمام شد لذا آنجا هم هیچ دستاوردی نداشت.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برجام یک بازی است که دشمن هرازگاهی پوئن های ابتدایی می دهد که اصطلاحا غرق مصنوعی گفته می شود؛ یعنی مردم را نسبت به اتفاقاتی که قرار است در آینده سر آنها بیاید و از مخمصه حقوقی برجام غافل کند، که اصطلاحا به این امر مرگ مصنوعی گفته می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه