اخبار داغ

معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح:

جنگ های آینده متفاوت از هشت سال دفاع مقدس است/طب رزم پادزهر جنگ های نوین

جنگ های آینده متفاوت از هشت سال دفاع مقدس است/طب رزم پادزهر جنگ های نوین
معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد:چهره جنگ های آینده متفاوت از چهره جنگ هشت ساله دفاع مقدس است و سرعت عمل و قدرت آتش ویژگی جنگ های آینده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازهرمز؛حسن عراقی زاده ،معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مراکز علمی و دانشگاهی زیادی در کشور هستند که در سایر حوزه ها فعالیت کنند اما توجه مردم از نیروهای مسلح پرداختن به موضوع طب رزم است که مسئله بسیار مهمی را دربر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود:حفظ سلامت جسمی، روانی و روحی پرسنل و خانواده آنها یکی از مسائلی است که مسئولان نظامی به آن اهمیت ویژه ای داده اند .

,

معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد:چهره جنگ های آینده متفاوت تر از چهره جنگ هشت ساله دفاع مقدس است و دیگر سنگر، خاکریز و جنگ های رو در رو کاربردی در جنگ های آینده ندارد ،جنگ های آینده از گستردگی ۳۶۰ درجه برخوردار است و سرعت عمل و قدرت آتش یکی ویژگی جنگ های آینده است.

,

وی افزود: انحراف کردن افکار عموم مردم و تسلط بر آنها یکی از اهداف این جنگ هاست که با شایعه پراکنی، افشاگری، تحریک، عملیات روانی در فضای مجازی از حیله های دشمنان است.

,

عراقی زاده تصریح کرد: با وجود رسانه های متعددی و  برنامه ریزی جنگ های روانی طوری رفتار می کنند که  انگار کشور مورد تجاوز قرار گرفته از ابتدا شکست خورده است.

,

معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد:، دشمن با استفاده  از نیروهای داخل کشورها سعی در رسیدن به اهدافش خود است که  نمونه آن را  در جنگ های منطقه هم اکنون مشاهده می شود که برای جلوگیری از این  جنگ ها باید از تدابیر ویژه درمانی در نظر گرفته شود.

,

عراقی زاده خاطرنشان کرد:با جذب پزشک متخصص و کادر درمانی طب رزم در نیروهای مسلح می تواند پادزهر جنگ های نوین را داشته باشیم ، جنگ های آینده دیگر زمانی برای انتقال و درمان آسیب دیدگان در مراکز درمانی نخواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه