اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم:

13.9 میزان پیشگیری از افزونی درآمد قابل تصرف مالیات است و ربطی به افزایش مالیات ندارد/ وضعیت آذربایجان‌شرقی از اصفهان بهتر است

13.9 میزان پیشگیری از افزونی درآمد قابل تصرف مالیات است و ربطی به افزایش مالیات ندارد/ وضعیت آذربایجان‌شرقی از اصفهان بهتر است
نماینده مردم شبستر گفت: رقم اعلام‌شده تنها مقدار پیشگیری از افزایش درآمد قابل‌تصرف مالیات است و ارتباطی به افزون شدن میزان مالیات آذربایجان‌شرقی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج با اشاره به افزایش مالیات در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ۱۳٫۹ مقدار اعلام‌شده توسط نمایندگان مجلس، مقدار مالیات پرداختی استان نبوده و این رقم تنها میزان پیشگیری افزایش درآمد آذربایجان‌‌شرقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 وی افزود: مقداری از درآمدها قابل استحصال هستند، بعضی از درآمدها معاف از مالیات هستند و  این رقم اعلام‌شده تنها مقدار پیشگیری افزایش درآمد قابل‌تصرف از سوی اداره مالیات می‌باشد و ربطی به افزایش میزان مالیات این استان ندارد.

,

نماینده مردم شبستر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل اقتصادی در کشور را جذب اعتبارات است، تصریح کرد: مقدار مالیات اخذ شده در هرکجای ایران ثابت بوده و ارتباطی به جذب سرمایه گذار خارجی ندارد.

,

وی بیان داشت: سرمایه گذاری خارجی مراحل متفاوتی در اخذ مالیات دارند و این سرمایه گذاران به‌صورت جداگانه مطرح و اجرای فاینانس می‌شوند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مسئولان اجرایی برای تولیدکنندگان از هرگونه تسهیلاتی دریغ نمی‌کنند، اذعان داشت: در بیشتر گمرک‌های سطح کشور، برای جذب و ارائه خدمات به واحدهای تولیدی، مسئولان به‌ صورت 24 ساعته به خدمت تولیدکنندگان در می‌آیند.

,

 وی افزود: این گپ و گفت‌‌های بی‌اساس در مورد افزایش مالیات، جز افزایش تشنج در فضای تولیدی استان یا کشور، هیچ سودی نخواهد داشت و باید سعی بر این داشته باشیم تا فضای آرامی را برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی فراهم‌ سازیم.

,

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش نمایندگان آذربایجان‌شرقی در خصوص پیشگیری افزایش درآمد استان، خاطرنشان کرد: جلساتی در هفته‌ی گذشته همراه با مدیران سازمان برنامه و توسعه بودجه و اداره مالیات برگزار شد.

,

 وی افزود: بسیاری از رخدادهای مالیاتی در جلسات استانی مطرح‌شده است و با بررسی‌های صورت گرفته، وضعیت آذربایجان‌‌شرقی به‌مراتب بهتر از سایر استان‌ها گزارش‌ شده است که در زمان ابلاغ برنامه در صحن علنی مجلس، مردم و رسانه‌های شاهد عملکرد نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

,

این نماینده مجلس در پایان متذکر شد: میزان پیشگیری از افزونی درآمد قابل تصرف مالیات در استان اصفهان 30 درصد است، چرا مسئولان و مردم آذربایجان‌‌شرقی به اصفهان نگاه نمی‌کنند؟

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه