اخبار داغ

فرماندار تبریز پاسخ می‌دهد:

آیا انتخابات شورا الکترونیکی برگزار می‌شود؟

آیا انتخابات شورا الکترونیکی برگزار می‌شود؟
فرماندار تبریز گفت: چنانچه برگزاری الکترونیکی انتخابات شورا در کلانشهرها قطعی و به مسئولین استان ابلاغ شود، انتخابات شورا در تبریز الکترونیکی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم شهرتی‌‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با اشاره به در دستور کار گرفتن بررسی برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای شهر، ابراز کرد: تبریز جزو کلان‌شهرهایی محسوب می‌شود که اگر مصوبه برگزاری انتخابات الکترونیکی توسط شورای نگهبان و ستاد نظارت بر انتخابات شورای اسلامی ابلاغ شود، تبریز نیز این مصوبه را اجرا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: با توجه به قرارگیری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، تمامی کلان‌شهرها منتظر دریافت طرز برگزاری ابلاغیه از سوی شورای نگهبان می‌باشند و به‌زودی نحوه برگزاری انتخابات ارسال و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

,

فرماندار تبریز با تأکید بر آغاز تبلیغات زودهنگام در حوزه‌های بعضی از نمایندگان شورای شهری، خاطرنشان ساخت: ستاد بازرسی و نظارت بر نحوه برگزاری انتخابات، مدتی است که کار خود را به‌طور رسمی آغاز کرده است و در حال رصد کردن بعضی از تخلفات انتخاباتی اعم از انتخابات زودهنگام و... می‌باشد.

,

وی افزود: این ستاد، مشخصات افراد متخلف را ثبت و ضبط می‌کند و در زمان لازم به‌صورت قانونی با آنها برخورد خواهد کرد.

,

شهرتی‌فر در پایان عنوان کرد:  اکثریت تخلفات از طریق فضای مجازی ثبت می‌شود که با کنترل آنها در زمان تعیین صلاحیت و یا به‌صورت نقدی با آنها برخورد خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه