اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

مردم باید برای شکست تحریم ها، به تولید داخلی متکی باشند

مردم باید برای شکست تحریم ها، به تولید داخلی متکی باشند
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بدعهدی و عمل نکردن به تعهدات آمریکا دور از انتظار نبود، گفت: در راستای شکست تحریم های آمریکا باید مردم به تولید داخل متکی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در گفت و گو با خبرنگار سامان ما با بیان اینکه اوباما در آخرین روزهای ریاست جمهوری باز هم تحریم ها علیه ایران تمدید کرده و اظهار داشت: آمریکا نسبت به تعهدات خود بدعهدی کرد و نسبت به تعهدات وفایی نشان نداد.

سردار اکبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری از همان ابتدا فرمودند که به تعهدات آمریکا خوشبین نیستند و این اتفاق افتاد و آمریکا به تعهدات خود عمل که نکرد هیچ بلکه تحریم ها را عیله ایران و تمامی ملت ها افزایش داد، بیان داشت: بدعهدی ها و عمل نکردن به تعهدات نسبت به تمام ملت ها دور از انتظار نبود.

وی با بیان اینکه با توجه به تمدید تحریم ها مردم ایران بیش از پیش باید متکی به داخل باشند و امیدوار به بیگانگان و افراد بیگانه نباشند، عنوان کرد: باید بیش از پیش به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی توجه و از کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی حمایت صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه