اخبار داغ

امام جمعه چهاربرج:

جبهه مقاومت، جبهه مکتب ما و دفاع از اسلام است/ رزمندگان مدافع حرم، مانع از نفوذ دشمنان اسلام به کشور شدند

جبهه مقاومت، جبهه مکتب ما و دفاع از اسلام است/ رزمندگان مدافع حرم، مانع از نفوذ دشمنان اسلام به کشور شدند
امام جمعه چهاربرج گفت: جبهه مقاومت، جبهه مکتب ماست و ما وظیفه داریم از مدافعان حرم که با ایثارگری و جان فشانی در جبهه های مقاومت، مانع از نفوذ و پیشروی دشمنان اسلام شدند، حمایت و پشتیبانی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،حجت الاسلام جعفر آذرپندار در مراسم جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه مردم ما همیشه و در همه صحنه ها حضور دارند، اظهار کرد: مردم امنیت خود را مرهون خون شهدا و نعمت ولایت می دانند و قدردان ایثارگری های رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه چهاربرج با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره جهاد با کفر و دشمنان، گفت: در برخی جاها، جهاد جانی واجب است و در برخی جاها نیز جهاد مالی و با این جهادها و دفاع از حق است که اسلام زنده می ماند.

,

وی با بیان اینکه برخی گمراهان در داخل کشور، ایراد می گیرند که چرا به دیگر کشورها کمک می کنید، افزود: دشمنان اسلام، از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند و هدف آنها مقابله با اسلام و از بین بردن آن است و لذا باید در مقابل این دشمنان ایستاد.

,

آذرپندار با تاکید بر اینکه مدافعان حرم، از عزت، آبرو و اقتدار ما دفاع می کنند، تصریح کرد: مدافعان حرم با ایثارگری و جان فشانی در جبهه های مقاومت، مانع از نفوذ و پیشروی دشمنان اسلام شدند و ما وظیفه داریم تا از این دلاورمردان حمایت و پشتیبانی کنیم.

,

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه جبهه مقاومت، جبهه مکتب ماست، اظهار کرد: باید از جبهه های مقاومت پشتیبانی کرد و به حمدالله مردم نیز نشان داده اند که قدردان این ایثارگری ها هستند و از جبهه های مقاومت حمایت می کنند.

,

هم چنین سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چابک چهاربرج از هدیه نقدی و غیرنقدی مردم این بخش به جبهه های مقاومت خبر داد و گفت: این کمک ها با همکاری امام جمعه، کانون های مساجد، پایگاه های بسیج و مردم روستاهای تابعه و شهر چهاربرج جمع آوری شده است.

,


انتهای پیام/

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه