اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت جام:

حفظ انقلاب و ترویج دین مداری وظیفه هنرمند مسلمان است

حفظ انقلاب و ترویج دین مداری وظیفه هنرمند مسلمان است
فرمانده سپاه تربت جام گفت: هنر یک موهبت الهی است و هنرمندان با هنرمایی مخاطبین را به سمت سوی اسلام و حفظ ارزشهای انقلاب و شهیدان هدایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، ابوطالب جوان فرمانده سپاه پاسدران تربت جام شب گذشته در آیین تجلیل از هنرمندان بسیجی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: هنر یک موهبت الهی است و هنرمندان با هنرمایی مخاطبین را به سمت سوی اسلام و حفظ ارزشهای انقلاب و شهیدان هدایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

وی افزود: آثار یک هنرمند زمانی ماندگار است که در اجرای کار هنری انگیزه الهی داشته باشد و از ریا کاری پرهیز کند عرصه جنگ و دفاع مقدس از مصادیقی که لازم است بیشتر از این به آن پرداخته شود.

,

جوان با گرامیداشت یاد و خاطره ده شهید هنرمند این شهرستان در عرصه دفاع مقدس تصریح کرد: هنرمندان با انجام کارهای هنری راه و رسم شهیدان را احیا وبه تصویر بکشند.

,

فرمانده سپاه پاسدران تربت جام عنوان کرد: جامعه نیازمند الگو های مناسب است و هنر اسلامی توانایی آن را دارد تا شهدا را به عنوان الگوی به جامعه و جوان امروز معرفی کند.

,

وی ادامه داد: نسل امروز دفاع مقدس را درک نکرده و این رسالت بزرگ بر عهده شما هنرمندان است که ضمن ترویج و تصویر درست از رشادت های فرزندان این مرز بوم در مقابله با هنر های ضد ارزشی مقابله کنید.

,

جوان با تشکر از اکران فیلم یتیم خانه ایران افزود: حق گویی در همه عرصه های زندگی لازم است و یک هنرمند متعهد حقیقت های را به جامعه انعکاس می دهد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه