اخبار داغ

جهاد با دستان خالی؛

برای بازسازی "حلب" آماده ایم/ گروه جهادی انصارالمهدی به  محرومان جانی دوباره بخشید

برای بازسازی "حلب" آماده ایم/ گروه جهادی انصارالمهدی به  محرومان جانی دوباره بخشید
مسئول گروه جهادی انصار المهدی دلگان گفت: اگر روزی فراخوانی برای کمک به مسلمانان سوریه و ساخت "حلب" انجام شود، این گروه آمادگی حضور برای ساختن این شهر را را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، عزیزالله بامری مسئول گروه جهادی انصار المهدی دلگان در گفتگو با خبرنگار ما از ساخت و مرمت مسجد حضرت ولیعصر (عج) محله حسین آباد این شهرستان خبر داد و گفت: آشپزخانه این مسجد توسط اعضای گروه جهادی انصارالمهدی در حال ساخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس, خبرنگار ما,

وی افزود: مرمت و بازسازی مسجد و همچنین سرویس های بهداشتی و دیوار مسجد حضرت ولیعصر (عج) محله حسین آباد دلگان توسط اعضای این گروه جهادی انجام شده است.

,

مسئول گروه جهادی انصار المهدی دلگان با اشاره به اینکه جزء اولین گروه های جهادی بومی در این شهرستان هستند، تصریح کرد: این گروه جهادی بومی اواخر سال گذشته ساخته شده است.

,

عزیزالله بامری با بیان اینکه اعضای گروه جهادی بومی از جوانان حزب اللهی و انقلابی دلگان هستند، اضافه کرد: به دلیل اینکه  شغل اکثر اعضای این گروه جهادی، کارگری است، روزهای جمعه در گروه جهادی مشغول خدمت هستند.

,

وی تاکید کرد: ساخت مدرسه 6 کلاسه روستای کلانظهور به همراه گروه عاشقان ثارالله، ساخت خانه محرومان به همراه گروه عاشقان ثارالله در روستای گزگر، ساخت خانه محرومان در روستای کلاکنتک، برپایی ایستگاه صلواتی و کارهای فرهنگی از اقدامات این گروه جهادی از ابتدای تشکیل است.

,

مسئول گروه جهادی انصار المهدی دلگان بیان کرد: اعضای گروه جهادی بومی انصارالمهدی به دنبال اجرایی نمودن منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

,

عزیزالله بامری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری هر کجا که امر کنند، جوانان حزب اللهی و انقلابی گروه جهادی انصارالمهدی آمادگی حضور برای سازندگی در آنجا را دارند، اظهار کرد: اگر روزی فراخوانی برای کمک به مسلمانان سوریه و ساخت "حلب" انجام شود، این گروه آمادگی حضور برای ساخت "حلب" را دارد.

,

وی با اشاره به اینکه اعضای این گروه جهادی با دستان خالی و بدون دریافت هزینه ای فعالیت جهادی می کنند، اظهار کرد: و برای فعالیت جهادی و سازندگی نیازمند حمایت مسئولان هستند.

,

خبرنگار مجید بامری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه