اخبار داغ

رییس آموزش و پرورش کاشمر:

آمار بالای طلاق در شأن شهر مذهبی کاشمر نیست

آمار بالای طلاق در شأن شهر مذهبی کاشمر نیست
همایش «خانواده ایده آل» ویژه مزدوجین دانش آموزی در سالن همایش مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر، همایش خانواده ایده­ آل ویژه مزدوجین دانش آموزی به همت معاونت پشتیبانی و کارشناسی امور بانوان آموزش و پرورش کاشمر با حضور حجت الاسلام و المسلمین دهنوی استاد مشاور خانواده و برنامه گلبرگ شبکه سوم سیما برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

دکتر سعادتمند رییس اداره آموزش و پرورش کاشمر در این همایش ضمن تقدیر از حضور استاد دهنوی در کاشمر و در جمع زوج های جوان دانش آموز گفت: حضور استادی ارجمند و فرهیخته که با کلامی برگرفته از قرآن و عترت و احادیث اهل بیت(ع)، پیوندهای ناگسستنی بسیاری در جامعه ایجاد نموده است را مغتنم می دانیم.

,

وی افزود: ما در آموزش و پرورش بحث آسیب های اجتماعی را به صورت جدی پیگیری می کنیم، گر چه هر چقدر تلاش کنیم باز هم احساس می­کنیم نتوانستیم وظیفه خود را کامل انجام دهیم چرا که حوزه آسیب­ها متأسفانه آن­قدر پر مشغله و پر دغدغه است که نیاز به کار بسیار بیشتری دارد.

,

رییس آموزش و پرورش کاشمر ادامه داد: از کاشمر در گذشته به نجف اصغر و قم ثانی تعبیر می­شد اما متأسفانه در این شهر مذهبی به ازای هر چهار ازدواج، یک طلاق رخ می­دهد در صورتی که در شهری مانند کاشمر که دارالمؤمنین است و دارای زیارتگاه های متعدد امامزادگان اعظم می باشد باید وضعیت بهتر از این باشد.

,

وی آموزش مهارت های اجتماعی را لازم دانست وافزود: متأسفانه خشم زیاد، افسردگی بالا، عزت نفس پایین و خود کنترلی پایین از مشکلاتی است که باعث آسیب پذیری زیادی شده است و امیدوارم در سایه دستورات و تعالیم اسلام و آموزه­های مکتب تشیع بتوانیم بر نفس خود و بر این مشکلات فائق بیاییم.

,

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دهنوی استاد مشاور خانواده ضمن ابراز خرسندی از حضورش در این جلسه در موضوع خانواده ایده­آل و مشخصات و خصوصیات آن با زوج­های جوان سخن گفت و نسبت به شناخت زوایای مختلف همسر بیاناتی ارائه نمود و در پایان به سئوالات زوج­های جوان پاسخ داد.

,

در ادامه این همایش با همراهی و همکاری بانک مهر ایران، صندوق قرض الحسنه شهید شیخ فضل الله نوری و فروشگاه لوازم خانگی امپراطور تعداد 14هدیه، 25وام20میلیون ریالی و 10 وام 100 میلیون ریالی کمک هزینه خرید جهیزیه به قید قرعه به حاضران اهدا گردید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه