اخبار داغ

نماینده سابق مجلس در یادواره شهید نواب صفوی:

بعضی افراد در صدد تحریف اهداف انقلاب اسلامی هستند/ شرط اجر و پاداش آخرت، فرمانبرداری از رهبر و ولی زمان است

بعضی افراد در صدد تحریف اهداف انقلاب اسلامی هستند/ شرط اجر و پاداش آخرت، فرمانبرداری از رهبر و ولی زمان است
مهدی کوچک زاده در یادواره شهید نواب صفوی گفت: امام خمینی اهدف انقلاب اسلامی را اعلام نموده است و مواظب باشید بعضی از افراد اهداف نظام را وارونه نشان می دهند و آنرا تحریف می کنند و مردم باید گوش به فرمان رهبر و سکاندار انقلاب اسلامی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درچه نیوز، یادواره شهید نواب صفوی و یادبود شهدای محله جزین شامگاه گذشته در شهر درچه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درچه نیوز,

مهدی کوچک زاده با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گفت: فلسفه ایجاد و شروع حکومت اسلامی مساله مهم امر به معروف و نهی از منکر  درجامعه اسلامی بوده است و اگر این امر طبق روش صحیح خودش انجام شود قطعا تاثیرگزار خواهد بود.

,

کوچک زاده گفت: اگر کسی برای خداوند کار انجام دهد و در مقابل ظلم و ستم قدم بردارد خداوند خودش کار او را به سرانجام خواهد رساند.

,

نماینده دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی تهران در مورد حمایت مردم و مسئولان جامعه اسلامی در هر مقطع از زمان افزود: در طی دوران حکومت های اسلامی در مقاطع مختلف زمان، بسیاری از افراد و نخبگان برای حکومت اسلامی رنج و زحمت و حتی زندان و شکنجه متحمل شدند ولی در بزنگاه و در مقاطعی که خطر حاکمیت اسلامی را تهدید کرد به حمایت رهبر و ولی فقیه زمان خود نیامدند و طبق آیه قرآن خداوند اجر مومنان را ضایع نمی کند و شرط اجر و پاداش آخرت، فرمانبرداری از رهبر و ولی زمان خود بوده است.

,

این استاد دانشگاه با اشاره به تذکرات مکرر مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات هسته ای به مسئولان و حتی این جمله رهبر انقلاب که ملت مذاکرات زیر شبه تهدید را بر نمی تابد گفت:اگر مسئولان در آن موقع به سخن ولی فقیه عمل میکردند الان به چنین وضعی گرفتار نمی شدند.

,

مهدی کوچک زاده با تاکید بر سخن امام راحل در مورد انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را با انقلابهای دیگر کشورها متمایز کردند و امام خمینی بر روی کلمه جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر تکیه داشت وامام راحل تاکید داشتند که  هر کجا مشاهده کردید جمهوری به تنهایی به کار می برند بدانید توطئه ای در کار است و این کلام خود حضرت امام است که مردم باید در این مورد حساس و هوشیار باشند.

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بعضی افراد درصدد وارونه نشان دادن اهداف انقلاب اسلامی هستند و با قصد و نیتهای خاصی عنوان می کنند که کمک به سوریه و لبنان و فلسطین به ما ربطی ندارد و ما هوشیارانه باید ببینیم حرکت امام حسین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها چه بوده است، آیا هدفی جز امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با ظلم زمان خود بوده است.

,

وی تاکید کرد سخن کامل  امام در مورد انقلاب این است که : “انقلاب ما محدود به ایران نیست و انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی به پرچمداری حضرت حجت ارواحنا فدا است و در بیان دیگری فرمودندهیچ کس نیست که نداند پشت کردن به فرهنگ دوول دنیای امروز و پایه ریزی فرهنگ جدید بر مبنای اسلامی در جهان و برخورد قاطع آمریکا و شوروی و اسرائیل فشار ،سختی ، شهادت و گرسنگی را به دنبال دارد و ما خود انتخاب نموده ایم و بهای این را خود پرداخت و این روشن است که شکست فرهنگ شرق و غرب بدون شهادت امکان پذیر نخواهد بود”.

,

مهدی کوچک زاده در پایان گفت امام خمینی اهدف انقلاب اسلامی را اعلام نموده است و مواظب باشید بعضی از افراد اهداف نظام را وارونه نشان می دهند و آنرا تحریف می کنند و مردم باید گوش به فرمان رهبر و سکاندار انقلاب اسلامی باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه