اخبار داغ

پیداشدن یک نوزاد در سطل زباله بیمارستان خمین/ نوزاد تحویل شیرخوارگاه اراک شد

پیداشدن یک نوزاد در سطل زباله بیمارستان خمین/ نوزاد تحویل شیرخوارگاه اراک شد
یک نوزاد در سطل زباله بخش اورژانس بیمارستان شهرستان خمین پیدا شد که توسط مددجویان بهزیستی به شیرخوارگاه استان مرکزی تحویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز روز گذشته یک نوزاد در سطل زباله سرویس های بهداشتی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان خمین توسط پرستاران این بیمارستان پیدا شد و به کمک مددجویان بهزیستی به شیرخوارگاه استان مرکزی تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری خمین نیوز,

هادی محمدی، مسئول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی خمین نیز به خبرنگار خمین نیوز در این باره گفت: این اتفاق در روز شنبه ۲۵ دی ماه رخ می دهد و گویا فردی از خارج بیمارستان این نوزاد دختر را که یک روزه بوده در سطل زباله بیمارستان می اندازد.

,

وی افزود: یکی از پرستاران متوجه صدای گریه نوزادی می شود که بعد از پیگیری صدا، نوزادی را در سطل زباله پیدا می کند و آن را تحویل زایشگاه بیمارستان می دهد.

,

محمدی ادامه داد: نوزاد پس از انجام مراقبت های اولیه در بخش اطفال بستری می شود و توسط پزشک متخصص کودکان تحت مراقبت قرار می گیرد و پس از مراقبت های انجام شده نوزاد در سلامتی کامل به سر می برد.

,

وی گفت: پس از اطمینان از سلامتی، نوزاد تحویل اداره بهزیستی شد که آنها نیز نوزاد را به شیرخوارگاه استان منتقل کردند.

,

محمدی بیان کرد: دوربین های بیمارستان در حال بررسی است تا فرد مورد نظر را پیدا کنند.

,

ابوالفضل خانجانی رئیس اداره بهزیستی خمین در گفتگو با خبرنگار ما در این باره گفت: بعد از پیدا شدن نوزاد، معاینات پزشکی بر روی این نوزاد انجام شد که خوشبختانه این نوزاد در سلامت کامل به سر می برد.

,

, ,

وی ادامه داد: مددجویان این اداره بلافاصله بعد از پیدا شدن نوزاد، او را تحویل شیرخوارگاه استان مرکزی دادند.

,

خانجانی افزود: در صورت پیدا شدن خانواده نوزاد، تحویل آنها داده می شود در غیر این صورت بعد از انجام مراحل قانونی نوزاد به خانواده های متقاضی تحوبل داده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه