اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام خبر داد:

تربت جام دارای نگارخانه و تماشخانه می شود

تربت جام دارای نگارخانه و تماشخانه می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: برای احداث ساختمان کانون بسیج هنرمندان، تماشاخانه و نگارخانه زمین مناسبی با همراهی شهرداری تدارک شده است که با ساخت این مکان مشکل کمبود فضای فیزیکی فرهنگی تا حدودی مرتفع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، نعمت الله فیاض رئیس اداره ارشاد اسلامی تربت جام و مسئول کانون بسیج هنرمندان شب گذشته در آیین تجلیل از هنرمندان بسیجی با تشکر وقدر دانی از فعالان کانون بسیج هنرمندان گفت: برای احداث ساختمان کانون بسیج هنرمندان، تماشاخانه و نگارخانه زمین مناسبی با همراهی شهرداری تدارک شده است که با ساخت این مکان مشکل کمبود فضای فیزیکی فرهنگی تا حدودی مرتفع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

وی افزود: امکانات فرهنگی تربت جام در خور شان مردم وهنرمندان نیست و با همین امکانات ضعیف هنرمندان با اجرای کارهای هنری فعالند.

,

فیاض با اشاره به تعطیلی تنها سینمایی شهرستان خاطر نشان کرد: فیلم های یتم خانه ایران، جشنواره عمار و دیگر برنامه های هنری در سالن کوچک اداره ارشاد اکران و مورد استقبال چشم گیر مردم قرار می گیرد و اخیرا به همت شهرداری کار بازسازی سینما شروع شده و امیدواریم که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرد.

,

مسئول کانون بسیج هنرمندان بیان داشت: هنرمندان بسیجی از ابتدای سال جاری و به ویژه در تابستان با همکاری گروه فرهنگی تبلیغی منتظران ظهور در محل بوستان های شهرستان خدمات شایسته ای در قالب برنامه «دین نشاط زندگی» به مخاطبین ارائه کردند که قابل ستایش است.

,

در پایان مراسم از فعالان کانون بسیج هنرمندان معرفی و از سوی سپاه پاسداران و ارشاد اسلامی لوح سپاس و هدایای نقدی با آنان تقدیم شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه