اخبار داغ

برگزاری جلسه برنامه ریزی برای گرامیداشت روز شهرستان

برگزاری جلسه برنامه ریزی برای گرامیداشت روز شهرستان
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریس با عنوان «برنامه ریزی 1 بهمن ماه روز عفاف و حجاب و نامگذاری آن برای روز شهرستان »در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هریس پویا؛ حجت‌الاسلام احمدی امام جمعه شهر هریس در  ابتدای جلسه ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور پرشور مردم و مسئولان در مراسم تشیع آن مرحوم را نشان از ارزش نهادن به ذخایر انقلاب دانست و اظهار کرد: همه این حرکتهای مثبت فقط به خاطر انقلاب و امام و رهبری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هریس پویا,


رئیس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به مناسبت های پیش رو و نامگذاری روز شهرستان به نام روز عفاف و حجاب ضمن گرامیداشت این روز به برگزاری برنامه های با کیفیت و مفید و بهره گیری از تجارب سالهای گذشته پرداخت و افزود: تارو پود ایرانی با عفاف و حجاب آمیخته شده است

,
,


گفتنی است در سال ۱۳۱۷ مردم شهرستان هریس مخصوصا بانوان این شهرستان در دوره حکومت رضاخان مقابل کشف حجاب این دیکتاتور مقاومت های ارزند ه ای داشتند به پاس این مقاومت ها و به مناسبت نام گذاری اول بهمن با عنوان روز شهرستان هریس “روز عفاف و حجاب” نام گذاری شده است.

,
,


شایان ذکر است درهمایشی که با این عنوان در شهرستان هریس برگزار خواهد شد حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به‌عنوان سخنران انتخاب شده است

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه