اخبار داغ

در پی وضع ناعادلانه درآمد مالیاتی انجام شد؛

تذکر کتبی مجمع نمایندگان استان زنجان به رئیس جمهور/ بیشترین رشد درآمد مالیاتی برای زنجان وضع شده است +سند

تذکر کتبی مجمع نمایندگان استان زنجان به رئیس جمهور/ بیشترین رشد درآمد مالیاتی برای زنجان وضع شده است +سند
مجمع نمایندگان استان زنجان در تذکر کتبی به رئـیس جمهور در خصوص وضع ناعادلانه درآمد مالیاتی و درآمد عمومی سال ۹۶ استان زنجان خواستار بازبینی آن شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا, مجمع نمایندگان استان زنجان در تذکر کتبی به رئـیس جمهور در خصوص وضع ناعادلانه درآمد مالیاتی و درآمد عمومی سال ۹۶ استان زنجان خواستار بازبینی آن شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

علی وقف چی و فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم، احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده،خاتمی نماینده مردم ماهنشان، عزیزی نماینده مردم ابهر و خرم دره پای این نامه را امضا کرده اند.

,

در این نامه مجمع نمایندگان استان زنجان ضمن اشاره به وضعیت ناعادلانه درآمد مالیاتی و در آمد عمومی استان زنجان، این موضوع را مغایر با شرایط کسب و کار مردم استان زنجان عنوان کرده اند.

,

در بخشی از این نامه آمده است؛خروج سرمایه گذاران از استان زنجان و فشار بر اقشار ضعیف و کم در آمد جامعه و تولیدکنندگان از مضرات این موضوع محسوب می شود.

,

 

,

*جلسات مختلف برای بررسی موضوع برگزار شده است

, *جلسات مختلف برای بررسی موضوع برگزار شده است,

علی وقف چی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به وضع ناعادلانه درآمد مالیاتی و درآمد عمومی اظهار داشت: با سازمان مالیاتی کشور جلساتی در این زمینه برگزار شد.

,

وی با اشاره به اینکه بیشترین رشد درآمد مالیاتی نسبت به سال 95 در خصوص استان زنجان وضع شده است، افزود: نمایندگان استان به این موضوع معترض بودند.

,

این نماینده با بیان اینکه با نمایندگان اصناف و اتحادیه طلافروشان جلساتی برگزار شد تا در حد توان بررسی و رفع نقص شود، تصریح کرد: به زودی نتایج این جلسات مشخص می شود.

,

وقف چی متوسط درآمد مالیاتی کشور را 9.8 عنوان کرد و گفت: این در حالی است که این موضوع برای استان زنجان در بودجه 28 درصد در نظر گرفته شده است.

,

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان زنجان خواستار بازبینی در این زمینه هستند، تصریح کرد: نامه ای نیز به رئیس جمهور نوشته شده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه