اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرج خبر داد:

یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور تکمیل شد

یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور تکمیل شد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرج از تکمیل حرم شهدای گمنام این دانشگاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید ترابی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرج در گفتگو با اسنا با اشاره به اینکه از آغاز کار شهدای گمنام که با امضای طومار توسط دانشجویان و مسئولین انجام شد ریاست دانشگاه پیام نور کرج از ابتدا تابه حال پشت به پشت دانشجو ها و اعضای بسیج دانشجویی پیش آمدند، اظهار داشت: در این راه با طرح هر دانشجو یک آجر طلایی دانشجو ها کمک های مادی خودشان را به اندازه ی وسعشان به شماره حساب یادمان شهدا واریز میکردند.

وی افزود: در این را خیری ۱۸تن سیمان به حرم هدیه کردند و همچنین ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز، سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، سازمان حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و مسئولین دانشگاهی هرکدام به وسع خود در این را گام بزرگی برداشتند.

ترابی ادامه داد: از طرفی بیشترین هزینه به گردن دانشگاه بوده که اغلب هزینه ها و متحمل شدند و ریاست دانشگاه پیام نور استان البرز و مسئولین چه به لحاظ مادی چه به لحاظ معنوی بیشترین کمک و حمایت را در این راه به عمل آوردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرج بیان کرد: یادمان شهدا در ۴ فاز برنامه ریزی شده بود که  ۳فاز اول برای سازه ی حرم و فاز آخر برای فضاسازی در نظر گرفته شده بود
که در زمان تدفیین شهدا به لطف خدا ۸۰%سازه آماده شده بود.

وی با اشاره به فضا سازی اطراف حرم شهدای گمنام دانشگاه پیام نور کرج، گفت: اشاءالله فضای اطراف حرم تا آخر سال طبق زمان بندی به پایان برسانند که با حمایت مسئولین دانشگاه ان شاءالله محقق هم خواهد شد.

ترابی به مسجد این دانشگاه که در مجاورت حرم شهدای گمنام قرار دارد اشاره کرد و افزود: امیدواریم هرچه زودتر مسجد دانشگاه به مرحله ی بهربرداری برسد تا بتوانیم برنامه های فرهنگی یادمان شهدا را برنامه ریزی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال با توجه به فضای یادمان و سردی هوا در طول سال در حرم شهدا به علت ارتفاع ازسطح زمین لزوم تکمیل مسجد را برای دانشگاهی که ۱۳هزار دانشجو دارد این امر را واجب میکند و امیدواریم که مسئولین دانشگاه به کمک خیرین و مسئولین شهری هرچه سریعتر نسبت به تکمیل این مسجد اقدام کنند که قاعدتا هم خیر دنیا و هم خیرآخرت در آن هست.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسنا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه