اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان:

ساخت پل سیدی سرعت بیش‌تری می‌گیرد/زیرگذر میدان آزادی تا ۲۲ بهمن به پایان نمی رسد

ساخت پل سیدی سرعت بیش‌تری می‌گیرد/زیرگذر میدان آزادی تا ۲۲ بهمن به پایان نمی رسد
رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت : با پرداخت یک میلیارد تومان در دو قسط به پیمانکار ساخت پل سیدی سرعت بیشتری می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   آرمان کرمان؛  علی‌اکبر مشرفی با بیان این‌که امروز شهردار کرمان چهار ساعت با پیمان‌کار پل سیدی جلسه داشتند، گفت: دو دهنه از پل آماده است و به‌زودی دو دهنه‌ی دیگر نیز نصب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی افزود: دغدغه‌ی اعضای شورا در رابطه با پروژه‌ها ازجمله پل سیدی درست است و سعی می‌کنیم در این دوره از شورا پل سیدی به پایان برسد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در عین حال بیان کرد: البته پل سیدی مشکلات حقوقی زیادی داشت و بخشی از معطلی، به‌دلیل مشکلات حقوقی بود.

,

زیر گذر میدان آزادی تا 22 بهمن به پایان نمی رسد

, زیر گذر میدان آزادی تا 22 بهمن به پایان نمی رسد,

مشرفی با بیان این‌که شهردار کرمان فردا با مدیر پروژه‌های قرارگاه خاتم جلسه دارند، گفت: تصور نمی‌کنم زیرگذر میدان آزادی تا 22 بهمن به پایان برسد، اما امیدوار هستیم اطراف میدان آزادی باز شود و مردم بتوانند به‌راحتی تردد کنند.

,

وی افزود: پل ولی‌عصر نیز آماده سگمنتال‌گذاری است.

,

یوسف جعفری عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز گفت: شهرداری کرمان قرار بود ماهانه 5 میلیارد تومان پرداخت کند که به تعهدات خود عمل کرده است.

,

به زودی با پرداخت یک میلیارد تومان در دو قسط به پیمانکار روند ساخت پل سیدی سرعت می بخشد

, به زودی با پرداخت یک میلیارد تومان در دو قسط به پیمانکار روند ساخت پل سیدی سرعت می بخشد,

علی بابایی شهردار کرمان نیز درباره‌ی پل سیدی گفت: در آخرین جمع‌بندی که امروز با پیمان‌کار داشتیم، سه دهنه از پل سیدی نصب شده، عرشه پل‌ها در حال بتن‌ریزی است و دو دهنه هم ساخته شده که یکی از دهنه‌ها در محل است و یک دهنه هم در حال رنگ‌آمیزی است.

,

وی افزود: مقرر شد به‌زودی یک میلیارد تومان در دو قسط به پیمان‌کار پرداخت کنیم تا سرعت ساخت این پل بیش‌تر شود.

,

شهردار کرمان هم‌چنین از حضور مدیران قرارگاه خاتم در کرمان خبر داد و درباره‌ی پروژه‌های خاتم گفت: رینگ دور میدان آزادی بتن‌ریزی شده و آماده است.

,

بابایی افزود: 65 متر از انتهای خیابان بهمنیار نیز کار بتن‌ریزی انجام شده و پس از این‌که بتن به دوام برسد، انتهای خیابان شهید نامجو (اقبال) به کوچه‌ی شماره دو وصل خواهد شد.

,

وی از 10 هزار متر لوله‌کشی برای انتقال آب‌های زیرسطحی میدان آزادی خبر داد و گفت: حجم آب بالاست و روند اجرای پروژه را کُند کرده است.

,

بابایی افزود: طی چند روز آینده کار تعریض بخشی از خیابان استقلال انجام خواهد شد.

,

شهردار کرمان افزود: همه‌ی شرایط فراهم است و پس از بتن‌ریزی خیابان بهمنیار، ترافیک دور میدان آزاد می‌شود و زیرگذرها باقی می‌ماند.

,

بابایی ادامه داد: پل چهارراه ولی‌عصر نیز قرار بود 14 دی‌ماه به بهره‌برداری برسد و هرچه از این زمان بگذرد، پیمان‌کار باید خسارت بدهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه