اخبار داغ

دلزدگی جوانان مینابی از اوضاع نابسامان ورزش؛

فضای نامطلوب ورزش روستای حکمی نیازمند تدابیر اورژانسی است

فضای نامطلوب ورزش روستای حکمی نیازمند تدابیر اورژانسی است
با توجه به استقبال بی نظیر جوانان مینابی از رشته های مختلف ورزشی،فضای ناکافی باعث رکود و دلزدگی جوانان از پرداختن به ورزش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، این روزها در برخی از روستاهای شهرستان میناب گره خوردن بی توجهی در فراهم نمودن تجهیزات در بعد ورزش جوانان باعث شده تا از زمین های ورزشی خاکی در روستاها استقبال چندانی نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

روستاهایی در این شهرستان وجود دارد که به جهت دارا بودن پتانسیل و ظرفیت بسیار بالا در زمینه های ورزشی به دلیل عدم فراهم سازی زیر ساخت ها با مشکلاتی مواجه می باشند.

,

برخلاف دیگر روستاهایی که از وجود سالن ورزشی و زمین های چمن مصنوعی ثبت شده بهره مند هستند روستای حکمی میناب یکی از معدود روستاهایی است که با مشکلات عدیده ای در زمینه فضای ورزشی روبرو است و برای ورزش جوانان این روستا حتی زمین خاکی مناسب ثبت شده ای اختصاص داده نشده است.

,

روستای حکمی میناب در گمانه زنی هایی که گفته می شود برای جوانان روستا زمین ورزشی چمن مصنوعی در آینده ای نه چندان دور اختصاص داده می شود تا کنون این امر محقق نشده است.

,

این در حالی است که اغلب جوانان این روستا به دلیل نبود امکانات و تجهیزات در بعد ورزشی مجبورند مسافت های زیادی را برای گرفتن سالن ورزشی از زمین خاکی دور باشند.

,

روستای حکمی با وجود بازیکنانی در رشته های فوتبال، فوتسال، هندبال، بسکتبال سالیان درازی است که از نبود فضای ورزشی در این روستا رنج می برند بطوری که به نوعی دلزدگی برای ورزشکاران این روستا مبدل شده است.

,

وضعیت نامناسب زمین های ورزشی در روستای حکمی تا حدی است که جوانان روستا مجبورند  برای پاکسازی و  توسعه زمین که اغلب این زمین ها یا شخصی است یا اوقافی بصورت تیمی عمل کنند و برای تهیه توپ از جیب شخصی بهره مند شوند.

,

روستای حکمی میناب با جمعیت بالای 5 هزار نفر بیش از 4 زمین ورزشی خاکی ثبت نشده دارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه