اخبار داغ

تدارک گسترده شبکه امید برای آغاز پخش رسمی

تدارک گسترده شبکه امید برای آغاز پخش رسمی
برنامه‌های دی ماه شبکه امید، مقدمه‌ای برای آمادگی پخش رسمی این شبکه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سرشار، مدیر شبکه کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: در دی ماه، مجموعه جذابی از برنامه‌های ویژه نوجوانان از شبکه امید پخش شد که به لطف خداوند، با اقبال مخاطب و بازخوردهای مثبت ایشان مواجه گردید.
سرشار افزود: برنامه‌های «به توان خدا»، «تک‌زنگ»، «دیدار در آشیانه»، «گردونه»، «نارنج و ترنج» و «تپش» مهمترین برنامه‌های تولیدی پخش‌شده از شبکه امید برای مخاطب نوجوان بودند که با پخش مجموعه پویانمایی خارجی جدید «صلحبانان جهان» همراه شدند.
وی اضافه کرد: برنامه‌های تامینی «شکار لحظه‌ها»، «نگهبانان طبیعت»، «لذت دانایی»، «از لاک جیغ تا خدا»، «جادوی فیزیک» و ... به همراه سریالهای «قهرمانان تنیس»، «مریم مقدس» و «میخک» هم مکمل برنامه‌های تولیدی شبکه بودند تا چینش سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطب نوجوان ارایه دهند.
مدیر شبکه کودک و نوجوان اظهار داشت: طراحی هویت بصری شبکه امید پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و  نشان (آرم) شبکه امید به تصویب معاونت سیما رسیده است. همچنین با پایان تصویربرداری اجزا و آغاز مرحله پردازش رایانه‌ای آن، به زودی امکان رونمایی از هویت بصری شبکه امید مهیا خواهد شد.
سرشار در پایان اظهار داشت: علی‌رغم محدودیتهای شدید مالی، به لطف خداوند و با حمایت مجموعه‌های مختلفی مانند مرکز اوج کودک و نوجوان، مرکز هنرهای رقومی بسیج، مرکز بین‌الملل هنر و رسانه، مرکز آوای موسیقی انقلاب اسلامی، مرکز موسیقی بسیج، خانه مستند انقلاب اسلامی و ...، شبکه امید توانسته برنامه‌های مناسب نوجوانان را به پخش برساند. با توجه به دستور 31/5/95 دکتر علی‌عسکری، رییس سازمان صدا و سیما، شبکه امید در فرستنده اول (تی اس یک) قرار خواهد گرفت و درخواستهای مکرر نوجوانان و خانواده‌های ساکن شهرها و روستاهای سطح کشور برای سیگنال‌رسانی شبکه امید به آنان، اجابت خواهد شد.
گفتنی است پس از انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت سال جاری نسبت به نبود برنامه‌سازی مناسب برای نوجوانان، در 30 شهریور پخش آزمایشی شبکه امید  آغاز شد تا نوجوانان بالای 12 سال، صاحب یک شبکه تلویزیونی مستقل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه