اخبار داغ

سردار غیب‌پرور در همایش مدیران فضای مجازی بسیج سراسر کشور:

تکلیف ما حفظ وحدت ملی، امیدآفرینی و حرکت در مسیر مواضع رهبری است

تکلیف ما حفظ وحدت ملی، امیدآفرینی و حرکت در مسیر مواضع رهبری است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست فصلی مدیران فضای مجازی کل کشور گفت: حفظ وحدت ملی، امیدآفرینی و حرکت در مسیر مواضع رهبری و جلوگیری از نفوذ تکلیف امروز همه ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در همایش مدیران فضای مجازی بسیج استان های سراسر کشور در مرکز فضای مجازی بسیج، گفت: حضور در این جمع برای من توفیقی است؛ در کنار برادران عزیزی که به عنوان مدیر در صحنه مهم ،حساس و حیاتی فضای مجازی مجاهدت می‌کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران فضای مجازی بسیج در کشور گفت: کار در عرصه فضای مجازی کار بزرگی است و نکاتی که در این جلسات مطرح می‌شود بسیار مهم است و لازم است پیگیری شود. 
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با طرح سوالی مبنی بر اینکه " چرا به این مجموعه قرارگاه گفته می‌شود؟" اظهار داشت: هر کلمه بار معنایی خود را، ما زمانی یک مجموعه را قرارگاه قلمداد می‌کنیم که احساس کنیم در یک معرکه جدی، یک جنگ و یک نبرد باشیم. 
,
 
,
غیب‌پرور ادامه داد: کار قرارگاهی الزاماتی دارد؛ در ایام دوران دفاع مقدس وقتی به یک مجموعه‌ای "قرارگاه" گفته می‌شد دیگر آن مجموعه روز و شب نداشت، 24 ساعته فعال بود یعنی اگر کسی ساعت 3 بامداد هم وارد قرارگاه می‌شد، می‌دید که عده‌ای مشغل فعالیت هستند. 
,
 
,
وی گفت: اولین لازمه کار قرارگاهی بیداری دائم است، منظور از این بیداری، بیداری فیزیکی نیست بلکه منظور هوشمندی و عدم غفلت است. 
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: از الزمات دیگر کار قرارگاهی هماهنگی فوق‌العاده بالا است، منظور از هماهنگی این نیست که همه کس یک کار انجام دهند، یعنی اینکه هرکسی باید به اقتضای محیط خود و شهر خود و باتوجه به اقتضاء بومی و محلی کار کند اما در کلان کشور، مرکز فضای مجازی سازمان بسیج یک هم‌افزایی باید داشته باشد که باید آن را برآیند بنامیم. 
,
 
,
غیب‌پرور گفت: برآیند کار قرارگاه باید حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد، برآیند کار قرارگاه باید بقاء انقلاب اسلامی باشد. 
,
 
,
وی با بیان اینکه از الزمات دیگر کار قرارگاه که باید در حوزه مفهومی به آن بپردازیم، "اثربخشی" است، عنوان کرد: همه فعالیت هایی که داریم باید بینیم چقدر در حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای امام و شهداء موثر بوده است؟ 
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم حفظ انسجام در بسیج گفت: فضای مجازی قطعه اثرگذاری از یک پازل بزرگ است و آن پازل حفظ انقلاب اسلامی است، نظر رهبر معظم انقلاب این است که ما باید در بسیج مدام بحث آسیب شناسی را داشته باشیم و این کار را دائم انجام دهیم. 
,
 
,
غیب‌پرور با اشاره به اینکه نگاه مدیران فضای مجازی باید معطوف به انقلاب اسلامی باشد، ادامه داد: حفظ وحدت ملی، دنبال کردن مواضع مقام معظم رهبری، حفظ خط شهدا و جلوگیری از نفوذ، وظیفه ماست اما مدیران باید علاوه بر مسائل ملی و کلان کشور، به مسائل محوری شهرستان‌ها و استان‌ها، به ارتقاء وحدت، امنیت و امید در بین آحاد جامعه کمک کنند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: باید به نخبگان استان‌ها توجه ویژه ای داشته باشیم زیرا در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور نخبگان برجسته و انقلابی را به مردم معرفی کنید تا مایه امید مردم باشند.
,
 
,
وی افزود: گاهی اوقات در فضای مجازی به بهانه انتقاد از این گروه و آن گروه، منافع ملی نشانه گرفته می شود که کاری ناصحیح است؛ امید و نشاط رکن اساسی یک جامعه است و کسی حق ندارد امید و نشاط جامعه را از آن بگیرد.
,

 سردار غیب پرور با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در بقا حکومت‌ها، همبستگی مردم و نشاط و امید است، گفت: به مسائلی که به امیدواری مردم کمک می‌کند بپردازید، معرفی نخبگان جامعه، کشاورزان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، پزشکان، مهندسان و تلاشگران برای مردم را باید قدردانست و به مردم معرفی کرد.

,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین غیب‌پرور درپایان بر تلاش برای افزایش سواد فضای مجازی در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب کار بسیار دشواری است و دائما باید اقدامات دشمن در این عرصه را رصد کرد.
,
 
,
منبع:بسیج
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه