اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری :

تواناسازی واحدها و موسسات عامل رسیدن به اهداف پارک علم و فناوری

تواناسازی واحدها و موسسات عامل رسیدن به اهداف پارک علم و فناوری
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای آموزش و بهسازی عملکرد واحدها و شرکت های فناور سبب می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط، بطور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و برکارایی خود بیفزایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز گفت: از ابتدای سال ۹۵ تا کنون پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری موفق به برگزاری ۳۲ کارگاه و دوره آموزشی تخصصی شده است که۶۴۰ نفر از واحدها و شرکت های فناوری مستقر در پارک در قالب ۱۹۲۰ نفر ساعت از این آموزش ها بهره برده اند.

دکتر پیرعلی با اشاره به نقش پارک‌های علم و فناوری در پیشبرد اقتصاد دانش بنیان افزود:  پارک‌های علم و فناوری علاوه بر امکان فعالیت شرکت‌های کوچک و متوسط دانش محور و کارآفرین در یک محیط اقتصادی، بستر لازم را جهت انتقال و توسعه فناوری، تولید با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای جهانی را فراهم می‌نماید.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری میزان مشاوره در حوزه های فنی، بازاریابی، تجاری سازی، حقوقی و امور بین الملل به دانشجویان، صاحبان ایده های فناورانه و شرکت های دانش بنیان و فناور استان را ۲۵۰۰ نفر عنوان نمود و خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری با ایجاد مراکز مشاوره و بکارگیری افراد با تجربه همواره سعی در توانمند سازی واحدها و شرکت های فناور و انتقال تجربه در حوزه های مختلف را داشته است.

وی یکی از راه های رسیدن به اهداف پارک علم و فناوری و توسعه اقتصاد دانش بنیان را توانایی واحدها و موسسات تحت حمایت در انطباق با محیط متغیر دانست و تاکید کرد:  اجرای آموزش و بهسازی عملکرد واحدها و شرکت های فناور سبب می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط، بطور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و برکارایی خود بیفزایند.

پیرعلی با اشاره به تدوین آیین نامه آموزشی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با هدف توسعۀ کیفی و کمی فعالیت های آموزشی و توانمند سازی واحدها و شرکت های فناور اظهار داشت: این آیین نامه آموزشی متناسب با نیازهای مقاطع مختلف مخاطبان و بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه