اخبار داغ

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان:

شهرداری تامین کننده مالی پروژه هاست نه استاندار/دی ماه گذشت اما پل ولی عصر پایان نیافت

شهرداری تامین کننده مالی پروژه هاست نه استاندار/دی ماه گذشت اما پل ولی عصر پایان نیافت
سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: این شورا ریسک بالایی به خرج داده و در شرایط فعلی که شهرداری با مشکلات مالی بسیاری مواجه است، اجرای پروژه‌ها را پذیرفتیم، اما تمام بار و سختی کار بر دوش شهرداری است، منابع مالی هم توسط شهرداری تأمین می‌شود که مشکلاتی برای شورا و شهرداری ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   آرمان کرمان؛  حجت الاسلام محمد ربانی  طی گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با به تاخیر افتادن ساخت پروژه هایی همچون پل سیدی، پل ولی‌عصر و زیرگذر میدان آزادی ، اظهار داشت: پل سیدی به علت برخی مسائل حقوقی به تاخیر افتاد که به زودی این مسئله حل خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان؛ ,

وی گفت : قرار بود پل ولی‌عصر در دی‌ماه‌ و میدان آزادی هم تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد، اما دی‌ماه روبه پایان است و به نظر می‌رسد میدان آزادی هم تا بهمن‌ماه به پایان نرسد.

,

سخن‌گوی شورا اسلامی شهر کرمان هم‌چنین با بیان این‌که از ابتدای انقلاب، شاهد حضور استانداران مختلفی در کرمان بودیم و هر کدام از این استانداران، خدمتی به شهر کرمان کرده‌اند، گفت: هیچ‌کدام از اعضای شورا منکر خدمات آقای رزم‌حسینی نیستند، اما اگرچه قرارگاه خاتم با واسطه‌ی آقای رزم‌حسینی به کرمان آمده، ولی دغدغه‌ی پروژه‌ها و مشکلات مالی آن‌ها بر دوش شهرداری و کارکنان شهرداری است تا جایی که برخی کارگران شهرداری، دوسه ماه حقوق نگرفته‌اند.

,

ربانی با بیان این‌که نباید طوری صحبت کنیم که مردم فکر کنند فقط آقای استاندار تأمین‌کننده‌ی منابع مالی پروژه‌هاست، گفت: این شورا ریسک بالایی به خرج داده و در شرایط فعلی که شهرداری با مشکلات مالی بسیاری مواجه است، اجرای پروژه‌ها را پذیرفتیم، اما تمام بار و سختی کار بر دوش شهرداری است، منابع مالی هم توسط شهرداری تأمین می‌شود که مشکلاتی برای شورا و شهرداری ایجاد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه