اخبار داغ

تبلیغات زودرس انتخاباتی آقای وزیر و سکوت نمایندگان مجلس

تبلیغات زودرس انتخاباتی آقای وزیر و سکوت نمایندگان مجلس
بررسی تحرکات اخیر وزیر ارتباطات در سایه سنگین سکوت نمایندگان مردم در مجلس شورای نشان دهنده روند رو به رشد تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از یزدرسا، با نزدیک شدن به زمان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میزان فعالیت دولتی ها برای بقا نیز به شدت افزایش پیدا کرده است. از ابلاغیه نوزده ماده ای وزیر کشور به معاونین سیاسی استانداری های سراسر کشور و ابلاغ دستورات انتخاباتی که بگذریم؛ شاید محمود واعظی فعال ترین فرد در دولت در زمینه تبلیغات انتخاباتی بوده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , یزدرسا, ، با نزدیک شدن به زمان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میزان فعالیت دولتی ها برای بقا نیز به شدت افزایش پیدا کرده است. از ابلاغیه نوزده ماده ای وزیر کشور به معاونین سیاسی استانداری های سراسر کشور و ابلاغ دستورات انتخاباتی که بگذریم؛ شاید محمود واعظی فعال ترین فرد در دولت در زمینه تبلیغات انتخاباتی بوده باشد.,


اختلاف درونی؛ خط و نشان علنی
 محمود واعظی وزیر ارتباطات  دولت که هم زمان معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه ایران است، اخیراً در جمع اعضای حزب اعتدال و توسعه استان کردستان گفته بود: هر کس با هر تفکری در انتخابات 96 کاندیدا شود هدفش تخریب روحانی است! این اظهار نظر عجیب علاوه بر اینکه مدت ها دستمایه شوخی کاربران شبکه های اجتماعی بود، واکنش های بسیاری را در بین سیاسیون داشت. شاید مهم ترین واکنش متعلق به کواکبیان نماینده لیست امید بود که اظهار داشت:««واعظی» بیجا فرمودند کاندیداهای ۹۶ ضد روحانی هستند.» شاید این کش مکش ساده بیانگر این واقعیت باشد که اصلاح طلبان به فکر عبور از روحانی افتاده و واعظی ناخرسند از همین تصمیم اقدام به پیش دستی کرده است.

,
, اختلاف درونی؛ خط و نشان علنی, اختلاف درونی؛ خط و نشان علنی,
,

 

,

, ,



برگزاری جلسات انتخاباتی دولت در دفتر وزیر ارتباطات
کانال «خبر سری» با انتشار مطلبی ابعاد جدیدی از فعالیت های انتخاباتی واعظی را فاش کرد. در بخشی از این مطلب آمده است: اخیراً یک جلسه انتخاباتی با حضور بیش از  ٧٠ نفر از نمایندگان ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین دولتی تشکیل شد.در این جلسه که ریاست آن به عهده شخص وزیر ارتباطات بود، برخی موضوعات انتخاباتی از جمله راه کارهای افزایش رای  حسن روحانی نسبت به دوره قبل و همچنین برخی از نقاط ضعف دولت مورد بررسی قرار گرفت.
یکی از مصوبات این جلسه 2 و نیم ساعته، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بود و بر همین اساس در این جلسه مصوب شد که کانال های تلگرامی خاصی در جهت حمایت از دولت ایجاد شود.
در این جلسات که از تابستان امسال در دفتر وزیر ارتباطات برگزار می شود افرادی همچون مسعود سلطانی فر، علی جنتی، زهرا ساعی، رمضانعلی سبحانی فر، سیدرمضان شجاعی، سیدامین مرعشی قادر مرزی و...حضور دارند.

واعظی: نمی‌خواهیم فضای جامعه را در حال حاضر انتخاباتی کنیم!
وزیر روحانی با وجود این کارنامه 24 دی ماه در پاسخ به خبرنگاران گفت: ما نمی‌خواهیم فضای جامعه را در حال حاضر انتخاباتی کنیم، بنابراین هر گاه کلید آغاز انتخابات زده شد حزب رسما به فعالیت‌های انتخاباتی خواهد پرداخت.
واعظی همچنین در پاسخ به این پرسش که فقدان هاشمی رفسنجانی در انتخابات دوباره حسن روحانی تأثیر خواهد داشت؟ گفت: ارتباط آقای هاشمی و آقای روحانی یک ارتباط تاریخی بوده و این بزرگوار قبل و بعد از انقلاب ارتباط بسیار نزدیکی با هم داشتند و طبیعی است مردم از اینکه خط مشی مرحوم آیت‌الله هاشمی را که همان خط مشی آقای روحانی است ادامه پیدا کند، حمایت کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که روحانی با درگذشت هاشمی رفسنجانی برای انتخابات 96 بزرگ‌ترین حامی خود را از دست داده‌ است خاطرنشان کرد: آقای هاشمی رفسنجانی مهم‌تر از اینکه یک شخص بود یک اندیشه است و این اندیشه در بدرقه و تشییع جنازه در سراسر کشور خود را نشان داد و به‌هرحال مردم این اندیشه را فهمیده‌ و دنبال می‌کنند؛ بر این اساس آقای روحانی یک دوست صمیمی خود را از دست داده است.

وظیفه نظارتی مجلس چه می شود؟!
با وجود این تحرکات، تبلیغات انتخاباتی پیش از موعد، سفرهای انتخاباتی و سخنرانی های تبلیغی انتظار می رفت نمایندگان مردم در مجلس شورای  اسلامی حداقل توضیح مختصری از وزیر ارتباطات در این خصوص بخواهند. اما متاسفانه تا کنون عظمی برای بررسی فعالیت های این وزیر پر حاشیه و عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه مشاهده نشده است.

,
,
, برگزاری جلسات انتخاباتی دولت در دفتر وزیر ارتباطات, برگزاری جلسات انتخاباتی دولت در دفتر وزیر ارتباطات,
,
,
,
,
, واعظی: نمی‌خواهیم فضای جامعه را در حال حاضر انتخاباتی کنیم!, واعظی: نمی‌خواهیم فضای جامعه را در حال حاضر انتخاباتی کنیم!,
,
,
,
,
, وظیفه نظارتی مجلس چه می شود؟!, وظیفه نظارتی مجلس چه می شود؟!,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه