اخبار داغ

هنرمندان البرزی:

سریال معمای شاه تاریخ مصرف ندارد/ فاز دوم سریال مورد توجه بینندگان قرار گرفته است

سریال معمای شاه تاریخ مصرف ندارد/ فاز دوم سریال مورد توجه بینندگان قرار گرفته است
عباس هادیان گفت: سریال معمای شاه سریالی است که تاریخ مصرف ندارد این اثر برای نسل های آینده بسیار اهمیت دارد یعنی 50 سال آینده به عنوان سریالی تاریخی و ماندگار شناخته خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس هادیان از هنرمندان تئاتر استان البرز در گفتگو با نگارانه گفت: سریال معمای شاه سریالی است که تاریخ مصرف ندارد این اثر برای نسل های آینده بسیار اهمیت دارد یعنی 50 سال آینده به عنوان سریالی تاریخی و ماندگار شناخته خواهد شد؛ در حال حاضر این سریال به قسمت های اصلی رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه,

, ,

وی ادامه داد: مجموعه‌های تاریخی مانند «معمای شاه» می‌تواند مثل کتابی در آرشیو آثار باقی بمانند. همانطور که هنگام تماشای کارهای مربوط به زمان قاجار به دلیل دیدن لباس‌ها، دکور، دیالوگ‌ها و… و دارا بودن ویژگی‌های خاص احساس لذت می‌کنیم، «معمای شاه» نیز می‌تواند برای آیندگان مفید باشد.

,

هادیان تاکید کرد: پیش از این آثاری فراوان چه به لحاظ تلویزیونی و چه سینمایی با نگاه به این دوران ساخته شده‌است، اما هیچ‌کدام آثاری کامل نیست. سازندگان این آثار عموما ملاحظات شخصی‌شان را در کار وارد کرده‌اند و مجموعه مظالم و فساد موجود در دربار پهلوی آن‌قدر که باید در این آثار نمایش داده نمی‌شود؛ لذا معمای شاه اثری جدی و جسورانه در این رابطه محسوب می‌شود. البته به عقیده شخصی‌ام این مجموعه هم می‌توانست خط داستانی قوی‌تری داشته باشد.

,

امیرمسعود وادی نژاد از فیلمسازان البرزی در خصوص سریال معمای شاه گفت: با توجه به پخش سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضاورزی در سیما ؛ این سریال در اوایل پخش با بعضی واکنشهای مختلف از سوی بینندگان روبرو شد و در برخی موارد بینندگان در مقابل این سریال جبهه گرفتند و نظر به این داشتند که کارگردان برای بیان برخی حقایق سفارشی کارکرده است.

,

, ,

وی افزود: ولی علیرغم اینکه در بعضی موارد سفارشی کار کرده نمی توان زحمات گروه سازنده سریال بخصوص طراحی صحنه ، لباس، گریم فوق العاده عالی بازیگران را که از نقاط قوت و نقطه عطف سریال می باشد نادیده گرفت.

,

وادی نژاد در پایان گفت: در کل با پخش فاز دوم این سریال توانسته بینندگان خودش را جذب کند به امید اینکه با حمایت مسئولین فرهنگی، تاریخ واقعی ایران را با ساخت این چنین سریال هایی به تصویر بکشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه