اخبار داغ

کار ضد فرهنگی رئیس ارشاد بروجرد؛

دعوت گزینشی خبرنگاران توسط اداره ارشاد بروجرد به شورای فرهنگی عمومی/ورود خبرنگاران منتقد ممنوع!

دعوت گزینشی خبرنگاران توسط اداره ارشاد بروجرد به شورای فرهنگی عمومی/ورود خبرنگاران منتقد ممنوع!
اداره ارشاد اسلامی بروجرد برای برگزاری جلسه شورای فرهنگی عمومی اقدام به دعوت گزینشی خبرنگاران کرد، ترابی رئیس ارشاد کمبود صندلی در سالن جلسه را بهانه قرار داد و گفت که تنها تعدادی از خبرنگاران می توانند در این جلسه حضور داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بازتاب بروجرد انتخاب گزینشی برخی از خبرنگاران به جلسات مدتهاست که در بروجرد رسم شده، رسمی که فقط خبرنگارانی که انتقاد نمی کنند و همه چیز را در شهر آرام می بینند دعوت می شوند تا این اخبار را پوشش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بازتاب بروجرد,  بازتاب بروجرد, انتخاب گزینشی برخی از خبرنگاران به جلسات مدتهاست که در بروجرد رسم شده، رسمی که فقط خبرنگارانی که انتقاد نمی کنند و همه چیز را در شهر آرام می بینند دعوت می شوند تا این اخبار را پوشش دهند.,

 گفتن حقیقت تلخ است و تحملش برای طرف مقابل بسیار سخت، پس این امر باعث شده تا برخی از مسئولان بروجرد تصمیم بگیرند به جای اینکه زیر سوال بروند و بی نظارتی و کم کاریها آنها نمایان شود، بهتر است که اصلا خبرنگاران منتقد به برخی از جلسات دعوت نشوند تا این اخبار منتشر نشود.

,

 این دستگاه ها و مسئولین به نوعی سعی دارند تا با عدم دعوت برخی از رسانه ها در واقع آنها را تحریم خبری کنند اما خبرنگاران تیزبین تر از آن هستند و همیشه در راستای انجام رسالت خود به بهترین شکل تلاش می کنند.

,

 برخی از مسئولین از گفتن و بیان کردن مشکلات شهر هراس دارند و سعی می کنند با این کار خبرنگاران را متوجه کنند که خبرهای انتقادی نزنند و در خبرهای خود نشان دهند در شهر هیچ مشکلی نیست و همه چیز امن و امان است.

,

دعوت گزینشی خبرنگاران توسط اداره ارشاد بروجرد به شورای فرهنگی عمومی

, دعوت گزینشی خبرنگاران توسط اداره ارشاد بروجرد به شورای فرهنگی عمومی,

 این در حالیست که بیان مشکلات با نقد یا انتقاد و یا هر شکل دیگری به همراه راه کارها می تواند سبب رفع مشکلات و ریشه کن کردن آنها شود اما متاسفانه عده ای از بیان مشکلات بویژه در حوزه کاری خود عاجزند.

,

 جلسات شورای فرهنگ عمومی با همکاری اداره ارشاد بروجرد برگزار می شود اما انگار چند بار بیان کردن مشکلات شهر در قالب گزاش هایی سبب ناراحتی مسئولان ارشاد بروجرد شده و به همین دلیل سعی می کنند تا این جلسه را در دقیقه 90 و تنها به خبرنگارانی که از سوی خودشان گزینش می شوند اطلاع دهند.

,

 متاسفانه چند وقت پیش یکی از مسئولین اداره ارشاد بروجرد در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت برخی از خبرنگاران مشکلات شهر را بزرگتر جلوه می دهند و بزرگنمایی کنند.

,

 اما باید گفت وجود مشکلات در شهر و بیان کردن انها توسط خبرنگاران تنها برای رفع مشکل است نه این که بزرگنمایی شود.

,

 صبح امروز دوشنبه "رضا ترابی" رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: در جلسه شورای فرهنگی عمومی تنها تعدادی از خبرنگاران دعوت می شوند چرا که محدودیت جا و مکان وجود دارد.

,

 وی اضافه کرد: محدودیت جا سبب شده تا از میان همه رسانه ها و خبرنگاران، تنها تعدادی انتخاب و به این جلسه دعوت شوند.

,

 جای سوال است که چطور در این سالها محدودیت جا برای حضور خبرنگاران وجود نداشته اما حالا برای خبرنگاران جا نیست.

,

 به گزارش بازتاب بروجرد امیدواریم مسئولان ارشد بروجرد برای رفع این مشکل تلاش کنند.

,

 انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه