اخبار داغ

وقوع زلزله های 3 ریشتری در شهرستان حاجی آباد

وقوع زلزله های 3 ریشتری در شهرستان حاجی آباد
زمین لرزه هایی به بزرگی 3 تا 3.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین ˈ ریشتر ˈ شهرستان حاجی آباد واقع در شمال هرمزگان را لرزاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز؛  مردم شهرستان حاجی آباد در شمال استان هرمزگان یک شنبه شب وقوع زمین لزره را با فاصله های زمانی مختلف از 19:58 تا روز دوشنبه ساعت 01:43 بامداد چهار وقوع زلزله را احساس کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , شبکه اطلاع رسانی هرمز, ؛  مردم شهرستان حاجی آباد در شمال استان هرمزگان یک شنبه شب وقوع زمین لزره را با فاصله های زمانی مختلف از 19:58 تا روز دوشنبه ساعت 01:43 بامداد چهار وقوع زلزله را احساس کردند.,

 موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران زلزله های این شهرستان را به ترتیب در ساعات زیر ثبت کرده است: 

,

زمین لرزه اول در ساعت 19:58 با شدت 3.2 ریشتر، عرض جغرافیایی 25.391، طول جغرافیایی 55.707 و عمق 9 کیلومتر؛ 

,

زمین لرزه دوم ساعت20:06 با شدت ۳.۰ ریشتر، عرض جغرافیایی ۲۸.۳۵۳، طول جغرافیایی ۵۵.۶۵۷ و عمق 12 کیلومتر 

,

زمین لرزه  سوم ساعت 21:21 با شدت۳.۱، عرض جغرافیایی ۲۸.۳۷۰، طول جغرافیایی ۵۵.۶۷۶ و عمق 11 کیلومتر در شامگاه یکشنبه به وقوع پیوست.

,

 و همچنین زمین لرزه آخر در ساعت 01:43 بامداد امروز با شدت 3.1، عرض جغرافیایی 28.374، طول جغرافیایی 55.669 و عمق 9کیلومتر به وقوع پیوست.

,

بزرگ‌ترین این زمین‌لرزه‌ها با شدت 3.2 ریشتر حوالی ساعت 19 و 58 دقیقه رخ داده است و  بیشترین عمق وقوع این زمین لرزه ها 12 و کمترین آن 9 کیلومتر بوده است.

,

 

,

زمین لرزه اصلی به بزرگی 3 و دو دهم در مقایس امواج درونی زمین بود

, زمین لرزه اصلی به بزرگی 3 و دو دهم در مقایس امواج درونی زمین بود, زمین لرزه اصلی به بزرگی , 3 و دو دهم در مقایس امواج درونی زمین بود,

علیرضا صفا مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین لرزه اصلی به بزرگی 3 و دو دهم در مقایس امواج درونی زمین ساعت 19 و پنجاه و هشت دقیقه حاجی آباد را لرزاند.

, علیرضا صفا مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین لرزه اصلی به بزرگی , 3 و دو دهم در مقایس امواج درونی زمین ساعت , 19 , و پنجاه و هشت دقیقه حاجی آباد را لرزاند, .,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: همچنین پس از زمین لرزه اصلی 4 پس لرزه به بزرگی 3 و هفت یک دهم و 3 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) این شهرستان را لرزاند.

, مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد:, همچنین پس از زمین لرزه اصلی 4 پس لرزه به بزرگی 3 و هفت یک دهم و 3 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) این شهرستان را لرزاند,

صفا  بیان کرد: بیشترین عمق وقوع این زمین لرزه ها 16 و کمترین آن 8 کیلومتر بوده است.

, صفا  بیان کرد: بیشترین عمق وقوع این زمین لرزه ها 16 و کمترین آن 8 کیلومتر بوده است.,

وی افزود: به دلیل تکرار لرزه ها با هماهنگی های صورت گرفته فرمانداری و اعضای شورای هماهنگی در این شهرستان در حال آماده باش هستند.

,

شایان ذکر است زمین لرزه های حاجی آباد هیچ گونه خسارت مالی و جانی نداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه