اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهرکرد؛

گلایه از برخوردهای کلیشه ای در شورای شهر/70 درصد مصوبات شورای اسلامی شهرکرد اجرایی شد

گلایه از برخوردهای کلیشه ای در شورای شهر/70 درصد مصوبات شورای اسلامی شهرکرد اجرایی شد
رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: متاسفانه برای بودجه سال جاری شورای شهر به صورت کلیشه ای عمل و همین مسئله سبب بروز مشکلات مالی در بیشتر شهر ها با جمعیت میانه شد، بودجه کاملی به شورای شهر اختصاص داده نشد اما با این برخورد کلیشه‌ای برای بودجه امکانات لازم برای رسیدن به یک مصوبه کامل را از دست می‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر؛ علیرضا توکلی رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: متاسفانه برای بودجه سال جاری شورای شهر به صورت کلیشه ای عمل و همین مسئله سبب بروز مشکلات مالی در بیشتر شهر ها با جمعیت میانه شد.

وی با بیان اینکه بودجه کاملی به شورای شهر اختصاص داده نشد تصریح کرد: ما با این برخورد کلیشه‌ای برای بودجه امکانات لازم برای رسیدن به یک مصوبه کامل را از دست می‌دهیم.

توکلی از ۲۷۱ مصوبه شورای اسلامی شهرکرد در سال جاری خبر داد و بیان داشت: از این تعداد مصوبه شهرداری به ۱۷ مورد آن معترض بود که با انجام اصلاحیه ۱۵ مصوبه رفع ابهام شد.

وی اذعان داشت: طرح پیاده‌روهای خیابان ملت پس از بررسی در صحن علنی شورا و با تامین بودجه اجرایی از سوی وزارت راه و شهرسازی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و شهرداری شهرکرد اجرا می‌شود.

توکلی به نظارت شورا بر خدمات شهری و فضای سبز اشاره و تاکید کرد: سالانه ۶ میلیاردد تومان صرف انجام انواع خدمات شهری در شهرکرد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه