اخبار داغ

امام جمعه نگین شهر؛

آخوند عابدی کر پرچدار وحدت در استان بوده اند/ از ابتدای انقلاب تا کنون در راستای تقویت نظام می کوشید

آخوند عابدی کر پرچدار وحدت در استان بوده اند/ از ابتدای انقلاب تا کنون در راستای تقویت نظام می کوشید
امام جمعه اهل سنت نگین شهرگفت: آخوند عابدی کر وحدت را یکی از اصول و مبانی نظام دانسته و در تقویت وحدت همیشه پیش قدم بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاج آخوند ابوبکر خوجم لی امام جمعه اهل سنت شهرستان نگین شهر در گفتگو با خبرنگار طوبی گلستان بعد از ابراز تسلیت نسبت به درگذشت حاج آخوند عابدی کراظهار کرد: همانطوری که بر همگان روشن است آخوند کر یکی از شخصیت های برجسته شهرستان بندر ترکمن بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  طوبی گلستان,

خوجم لی ادامه داد: ایشان یک الگوی ارزنده بوده و به همگان احترام و خوشرویی برخورد میکرد، اخلاق حسنه و نیکوی آن مرحوم زبان زد عام و خاص بوده است.

,

امام جمعه اهل سنت شهر نگین شهر با بیان اینکه عابدی کر همیشه پرچمدار وحدت بوده است تصریح کرد:عابدی کر در استان همیشه پرچمدار وحدت و برادری بوده است، و هر موقعی که مراسم یا نشستی در خصوص وحدت مسلمانان برگزار می شد وی حضور داشت و تاکیدشان بر حفظ وحدت بود.

,

وی گفت: عابدی کر تعامل بسیار خوبی با نظام داشت و از ابتدای انقلاب تا کنون از هر نظر ایشان به عنوان یک شخص نمونه و الگوی در استان بوده و در صدد حفظ و برقرای امنیت می کوشید.

,

خوجم لی در پایان متذکر شد: آخوند عابدی کرد شخصیت های نیکو و حسنه فراوانی داشت، ایشان یک شخیصت عرفانی، فقهی و اجتماعی بودند و در حوزه های علمیه خود بحمدالله شاگردان خوبی را پرورش داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه