اخبار داغ

سخنران مراسم آیت الله هاشمی در رحیم آباد:

ملاک فضیلت انسان ها، میزان اعتقاد به خداست/ هاشمی آنچه داشت خالصانه در راه خدا گذاشت

ملاک فضیلت انسان ها، میزان اعتقاد به خداست/ هاشمی آنچه داشت خالصانه در راه خدا گذاشت
سخنران مراسم آیت الله هاشمی در رحیم آبادملاک فضیلت انسان ها، میزان اعتقاد به خداست، گفت: هاشمی آنچه داشت خالصانه در راه خدا گذاشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رودسریها ، حجت الاسلام محمد رضا شفیعی در مراسم بزرگداشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در مسجد جامع رحیم آباد برگزار شده بود، اظهار داشت: شهرستان رودسر و به ویژه بخش رحیم آباد دارای علما و بزرگان بزرگی مانند آیت الله علی اکبر طلوعی، سید تقی روحانی، مسلم اشکوری، محمدی گیلانی، ابوشهدا رحمت قائمی، سید اسدالله اشکوری، سید تقی معصومی اشکوری و... است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودسریها,

 

,

وی به ملاک فضیلت انسان ها اشاره کرد و افزود: مال و ثروت و شخصیت خانوادگی نمی تواند ملاک فضیلت انسان ها باشد و آنچه بیش از همه تاثیرگذار است علم و دانش و ایمان و اعتقاد به خداست.

,

 

,

نماینده بعثه ولی فقیه در حج و زیارت گیلان با اشاره به حضور گسترده مردم و مسئولان در مراسم باشکوه بزرگداشت مرحوم رفسنجانی در رحیم آباد تصریح کرد: مجلس مذکور به خاطر یک مرد الهی،مومن،عالم،مجتهد،فقیه صاحب نظر،صاحب فکر و اندیشه،معتدل و سردار دوران سازندگی است.

,

 

,

شفیعی با اشاره به اینکه هاشمی آنچه داشت خالصانه در راه خدا گذاشت، افزود: آیت الله هاشمی از شاگردان آیت الله بروجردی و هم مباحثه با آیت الله ربانی املشی بود.

,

 

,

وی قدرشناسی مردم را در حق بزرگان کشور مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: به فرمایش پیامبر خدا اگر کسی به عالمی احترام کند به من پیامبر احترام کرده و در صورت بی حرمتی به من بی حرمتی کرده است.

,

 

,

نماینده بعثه ولی فقیه در حج و زیارت گیلان، هاشمی را عزیز امام( ره) و رهبر خواند و افزود: چرا صدا و سیمای کشور به صورت جناحی و باندی با آیت الله هاشمی رفسنجانی برخورد کرد و زمانی که ایشان در قید حیات بودند ممنوع التصویر شد و اجازه صحبت نداشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه