اخبار داغ

بخاری بهتر است یا ایرباس؛

واکنش اینستاگرامی مردم به خرید ایرباس های جدید دولت + تصویر

واکنش اینستاگرامی مردم به خرید ایرباس های جدید دولت + تصویر
واکنش مردم در فضای مجازی مخصوصا اینستاگرام به ورود اولین هواپیمای از 111 هواپیمای سفارشی ایران جالب توجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر: پس از ورود اولین ایرباس به داخل ایران دو موج بزرگ در ایران به راه افتاد که بررسی عقاید و رفتار این طیف ها جالب توجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران خبر,

موج اول افرادی هستند که ورود این هواپیما به ایران را پیروزی بزرگ میدانند ، به نظر میرسد این پیروزی در ذهن این گروه از افراد به این شکل تحلیل میشود که سیستم ناوبری هوایی کشور ایران فرسوده بود و بارها ما شاهد سقوط هواپیما ها در ایران بودیم! و یا تحلیل دیگر این است که اگر وارد نکنیم چه بکنیم؟ مگر ایران قدرت تولید هواپیما دارد؟

,

موج دوم گروه مخالف این جریان هستند و عقیده دارند که خرید هواپیما به نوبه خود موضوع بدی نیست اما آیا دولت خود باید از این شرکت فرانسوی خرید میکرد و از پول بیت المال برای این موضوع استفاده میکرد؟ آیا دولت نمیتوانست با دعوت از بخش خصوصی خرید هواپیما را به سرمایه گذاران بسپارد و آن پول هنگفت را صرف نوسازی ناوگان راه آهن و یا بالا بردن درجه کیفیت راه های ارتباطی بگذارد؟آیا وزیر یک کشور بزرگ مثل ایران برای خرید یک هواپیما باید اینگونه جشن بگیرد؟

,

کدام منطقی تر است؟؟

, کدام منطقی تر است؟؟,

در یکی از وبسایت های خبری آمده بود در سال 2011 مردم ایران  12 میلیون و 566 هزار نفر از طریق هوایی، 43 میلیون و 983 هزار نفر با وسایل حمل‌ونقل زمینی و 571 هزار نفر از راه آبی در داخل کشور سفر کرده‌اند.

, وبسایت های خبری,

با توجه به آمار بالا متوجه میشویم که از بین 57 میلیون مسافرت داخلی که مردم ایران در داخل کشور داشته اند فقط 12 میلیون نفر از طریق هوایی سفر کرده اند!

,

به عبارت دیگر آیا اولویت هزینه با سیستم حمل و نقل زمینی است یا خرید 111 فروند هواپیمای ایرباس به مبلغ حدود 10 میلیارد دلار؟

,

مردم ایران پس از ورود اولین ایرباس به کشورشان واکنشهای مختلفی داشتند که نمونه ایی از این واکنش ها را در فضاهای مجازی میتوانید رصد کنید.

,

تصاویر زیر مربوط به واکنش های اینستاگرامی مردم ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه