اخبار داغ

مدیرکانون پرورش فکری کودکان گرمسار؛

نمایشگاه سیار دست سازه های بچه های روستا ۱۳ بهمن درگرمسار

نمایشگاه سیار دست سازه های بچه های روستا ۱۳ بهمن درگرمسار
مدیرکانون پرورش فکری کودکان گرمسار در جمع مسئولان اجرایی اظهارداشت: در ایام الله دهه فجر و روز 13 بهمن ماه نمایشگاه سیار دست سازه های کودکان روستا های مختلف شهرستان های استان سمنان در گرمسار برگزار خواهد شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز کمیته کودکان و نوجوانان ستاد دهه فجر برای هماهنگی برنامه های خود در ستاد دهه فجر در محل کانون پرورش فکری کودکان گرمسار تشکیل جلسه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

مهدی هدایت؛ مدیرکانون پرورش فکری کودکان گرمسار با اعلام این مطلب اظهارداشت: در دهه فجر امسال این کمیته به نبال اجرای برنامه های شاد و مفرح با جامعه هدف کودکان خواهد بود .

,

مدیرکانون پرورش فکری کودکان گرمسار در ادامه از حضور تریلی شادی و انقلاب در سطح شهر گرمسار در ایام الله دهه فجر خبردادو افزود: این برنامه به صورت هماهنگ استانی در بیشتر نقاط استان این تریلی شاد با اجرای جشن های انقلاب حضور خواهد داشت .

,

هدایت از برگزاری ایستگاه نقاشی 57 با موضوع نقا شی های خاص انقلابی کودکان در راهپیمایی 22 بهمن در سطح مسیر شهر گرمسار نیز تاکید کرد .

,

در ادامه نیز مباحثی همچون برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع انقلاب، نمایشگاه دست سازه های انقلاب کودکان، مسابقات فرهنگی و قصه گویی، حضور در گلزار شهدا و دیداربا خانواده شهدای انقلاب بحث و تبادل نظر شد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه