اخبار داغ

راز جسد کشف شده در رودخانه افشا شد + تصاویر

راز جسد کشف شده  در رودخانه افشا شد + تصاویر
راز کشف جسد زن ۵۶ ساله در رودخانه پسیخان که مالک یک باشگاه بدنسازی در لاهیجان بود با تلاش کارآگاهان آگاهی بر ملا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در تشریح این خبر گفت: در پی کشف جسد زنی۵۶ ساله در چهارم آذرماه سالجاری کارآگاهان آگاهی با بررسی های شبانه روزی سه مظنون را در این خصوص دستگیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح شفت,

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات کارآگاهان از سه متهم دستگیر شده، ۲تن از مظنونان آزاد و نفر سوم که شواهدی بیشتری از وی در دست داشتن در قتل بدست آمد، مورد بازجویی تخصصی کارآگاهان قرار گرفت، افزود: مردی ۳۷ ساله که اهل و ساکن شهرستان رودسر می باشد در ابتدا منکر بزه انتسابی شده ولی با توجه به مدارک و مستندات جمع آوری شده توسط کارآگاهان به قتل این زن ۵۶ ساله با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.

,

سرهنگ خیرخواه با اشاره به اینکه همدست ۳۷ ساله متهم نیز در شهرستان سیاهکل شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در این شهرستان دستگیر شد، بیان داشت: قاتل ۳۷ ساله در اعترافات خود عنوان داشته به واسطه آشنایی که از قبل با مقتول داشته در ساعت پایانی شب به اتفاق همدستش با وی ملاقات کرده و پس از حرکت به سمت رشت با توجه به اختلافات قبلی با وی درگیر شده و پس کوبیدن مشت به پیشانی مقتول با چاقویی که درکنار درب خودرو بوده، وی را به قتل رسانده است.

,

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهمان در چهارم آذرماه مقتول را در رودخانه پسیخان رها و با خودروی وی گریخته بودند، اظهار داشت: همدست قاتل نیز با تایید اعترافات قاتل اعلام کرده که خودروی مقتول را پس از آتش زدن در ییلاقات پیرکوه شهرستان سیاهکل رها کرده است.

,

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اعلام اینکه جستجوی پلیس جهت کشف خودروی مقتول ادامه دارد، از اصحاب رسانه خواست،جهت بررسی و اطلاع از صحت و سقم اخبار انتظامی با شماره ۲۱۸۲۱۵۶ مرکز اطلاع رسانی پلیس گیلان تماس یا به کانال اطلاع رسانی [email protected] مراجعه نمایند.

, [email protected],

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه