اخبار داغ

به مناسبت روز هوای پاک‌ صورت می‌گیرد؛

تخفیف ۳۰ درصدی مرکز معاینه فنی خلیل‌آباد در ارائه خدمات

تخفیف ۳۰ درصدی مرکز معاینه فنی خلیل‌آباد در ارائه خدمات
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست خلیل‌آباد از تخفیف ۳۰ درصدی مرکز معاینه فنی این شهرستان همزمان ۲۹ دی‌ماه روز هوای پاک در ارائه خدمات خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از محمد مظلوم پناه، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست خلیل‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در گرامیداشت 29 دی روز هوای پاک تنها مرکز معاینه فنی خودرو شهرستان با تخفیف 30 درصدی به همشهریان ارائه خدمات می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی در ادامه با اشاره به نشست مشترک با مدیر تنها مرکز معاینه فنی خودروی خلیل‌آباد خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌ها با مدیر مرکز معاینه فنی خودرو صورت گرفت این مرکز در روز چهارشنبه 29 دی‌ماه آماده ارائه خدمات به خودروهای سبک با تخفیف 30 درصد است.

,

مظلوم پناه همچنین خودروهای غیراستاندارد را از مهم‌ترین عوامل آلودگی هوا دانست و تصریح کرد: تخفیف 20 درصدی فرصت مناسبی است تا خودروهای فاقد معاینه فنی از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه این تخفیف مخصوص خودروهای سبک است، اذعان کرد: شهروندانی که مایل به استفاده از این تخفیف هستند باید در 29 دی‌ماه از ساعت 7:30 صبح تا 17 بعدازظهر به آدرس انتهای بولوار جانباز، مرکز معاینه فنی نصر مراجعه کنند.

,

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست خلیل‌آباد در پایان شعار 29 دی‌ماه روز هوای پاک را «باهم به‌سوی هوای پاک» عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه