اخبار داغ

تاخیر اداره برق در جابه جایی تیرها دردسرساز شد

تاخیر اداره برق در جابه جایی تیرها دردسرساز شد
علی احمد یکی از شهروندان هیرمندی به خبرنگار ما گفته است: اداره برق این شهرستان با ایجاد گودال های بزرگ برای قرار دادن تیرهای برق جان کودکان کم سن و سال را به خطر انداخته است. //// گفته است صحیح نیست.... گفت: استفاده کنید.....
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ اداره برق شهرستان هیرمند اقدام به جابه جایی و تعویض تیر های برق در برخی از کوچه و خیابان های مرکز شهرستان هیرمند کرده است که این جابه جایی با  تاخیر رو به رو شده و نارضایتی برخی از شهروندان را در پی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند؛,

علی احمد یکی از شهروندان هیرمندی به خبرنگار ما گفته است: اداره برق این شهرستان با ایجاد گودال های بزرگ برای قرار دادن تیرهای برق جان کودکان کم سن و سال را به خطر انداخته است.

,

وی می گوید: این گودال ها عمیق حفر شده اند و می تواند خطر جدی برای کودکانی باشد که نا خوداگاه از آنجا عبور می کنند و حواسشان به آنها نیست.

,

علی احمد خاطرنشان کرد: چاله های عمیق این کوچه می تواند در شب بسیار خطرناک باشد، و مانع عبور خودرو ها شود و یا این خودرو ها را از مسیر خارج نماید.

,

, ,

, ,

, ,

طی تماسی که این رسانه با مهدی مرعشی مسئول اداره برق شهرستان داشت وی از اتمام این پروژه تا پایان هفته خبر داد و افزود: جهت بهبود شبکه برق شهرستان تیرهای قدیمی تعویض خواهند شد و تیر برق های جدیدی جایگزین آنان می گردد.

,

وی افزود: این پروژه می تواند جهت زیبا سازی شهر نیز مورد استقبال قرار گیرد و سیمای جدید و زیباتری به برخی از معابر شهرستان اهدا کند.

,

مرعشی خاطرنشان کرد: به دلیل گسترده بودن شبکه برخی از معابر با تاخیر رو به رو شده است که تا پایان هفته همه ی معابر پوشش داده خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه