اخبار داغ

رئیس صندوق کارآفرینی امید ایجرود:

ایجاد اشتغال برای 50 نفر در روستاهای ایجرود/ پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات صندوق کار آفرینی به متقاضیان

ایجاد اشتغال برای 50 نفر در روستاهای ایجرود/ پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال  تسهیلات صندوق کار آفرینی به متقاضیان
رئیس صندوق کارآفرینی ایجرود با بیان اینکه در سال جاری 10 میلیارد و صدو هفتاد میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در ایجرود پرداخت شده است، گفت: با پرداخت تسهیلات برای 50 نفر در روستاهای شهرستان ایجرود اشتغال دائم و مستقیم ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید مقدم پناه«رئیس صندوق کارآفرینی امید ایجرود» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری مبلغ 10 میلیارد و صدو هفتاد میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار داشت: این تسهیلات به 40 نفر پرداخت شده و نسبت به اعتبار ابلاغی 149 درصد جذب اعتبار داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, ایجرود خبر،,

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری مبلغ 7 میلیارد و نهصد میلیون ریال تسهیلات ازدواج در ایجرود پرداخت شده است، افزود: عملکرد امسال صندوق کارآفرینی ایجرود 312 درصدی را  نسبت به اعتبارات ابلاغی داشته است.

,

رئیس صندوق کارآفرینی ایجرود با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات برای 50 نفر در روستاهای شهرستان بصورت دائم و مستقیم اشتغال ایجاد شده است،تاکید کرد: عمده بخش اعتبارات تخصیص پیدا کرده در بخش کشاورزی، فعالیت گلخانه، صنایع تبدیلی کشاورزی و خدماتی، صنعتی، گردشگری و صنایع دستی بوده است.

,

مقدم پناه با تاکید بر اینکه زمانی که تولیدتات ما بازار محور باشد و قبل از تولید بفکر فروش و بازار بوده و به نسبت سفارش بازار تولید کنند، تصریح کرد: تلاش ها بر این است که  مشکل اصلی اشتغالزایی و زمینه های اشتغالزایی در روستاها بررسی و مشخص شوند تا با مشارکت روستاییان یا افراد آشنا به پروژه‌ها، اشتغالزایی در روستاها تقویت شود.

,

وی با اشاره به اینکه تاکنون با 5 روستا در خصوص مسائل اشتغال رایزنی شده است،از جمله روستای چاپوق ، اذعان داشت: کوتاه کردن روند اداری در خصوص اخذ وام، آشنایی از نزدیک با وضعیت اشتغال روستاها و مشاور رایگان به جوانان هدف عمده ما در این بازدید ها و جلسات چهره به چهره است.

,

مقدم پناه با بیان اینکه یکی از اهداف و رسالت های اصلی صندوق حمایت از صنایع کوچک و خرد است، گفت: تا سقف یک میلیارد ریال با کار مزد 4 درصد تسهیلات به صنایع کوچک و خرد از صندوق کارآفرینی امید ایجرود اختصاص دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه