اخبار داغ

پوستر/ دوپینگ دولتی ها برای انتخابات

پوستر/ دوپینگ دولتی ها برای انتخابات
طی هفته های گذشته، دستورالعملی با عنوان « ارتقاء روند پاسخگویی، اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم» از سوی وزارت کشور به به استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد. در این ابلاغیه ریاست این ستاد در استان ها بر عهده معاونین سیاسی و امنیتی استانداری‌ها (مجریان مستقیم انتخابات) و نظارت بر عملکرد این ستاد به استانداران واگذار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس چندرسانه ای عصرهامون، طی هفته های گذشته، دستورالعملی با عنوان « ارتقاء روند پاسخگویی، اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم» از سوی وزارت کشور به به استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد. در این ابلاغیه ریاست این ستاد در استان ها بر عهده معاونین سیاسی و امنیتی استانداری‌ها (مجریان مستقیم انتخابات) و نظارت بر عملکرد این ستاد به استانداران واگذار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس چندرسانه ای عصرهامون, ، , طی هفته های گذشته، دستورالعملی با عنوان « ارتقاء روند پاسخگویی، اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم» از سوی وزارت کشور به به استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد. در این ابلاغیه ریاست این ستاد در استان ها بر عهده معاونین سیاسی و امنیتی استانداری‌ها (مجریان مستقیم انتخابات) و نظارت بر عملکرد این ستاد به استانداران واگذار شده است.,

 

,

, , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه