اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد؛

بهره مندی 334 مددجوی آذری از مشاوره حقوقی رایگان وکلای نیکوکار

بهره مندی 334 مددجوی آذری از مشاوره حقوقی رایگان وکلای نیکوکار
از ابتدای سال جاری تاکنون 334 نفر از مددجویان آذری از مشاوره حقوقی رایگان 236 وکیل نیکوکار استان بهره مند شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حسین دشتی مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: در 9 ماهه امسال از 432 پرونده حقوقی مددجویان تحت حمایت این نهاد برای 105 پرونده رای صادر و مختومه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از مشاوره حقوقی رایگان 236 وکیل نیکوکار آذربایجان شرقی بهره مند هستند،خاطرنشان کرد: هر وکیل نیکوکار با هماهنگی قبلی در یک روز از هفته با حضور در این نهاد مشاوره و خدمات حقوقی به مددجویان ارائه می دهد.

,

وی تاکید کرد: 334 نفر از مددجویان در 9 ماهه امسال از مشاوره حقوقی رایگان وکلای نیکوکار استان بهره مند شده اند.

,

دشتی از انعقاد تفاهم نامه بین این نهاد و سازمان بسیج حقوقدانان استان به منظور برخورداری مددجویان از خدمات حقوقی و مشاوره ای اعضای سازمان بسیج حقوقدانان خبر داد و افزود: طبق این تفاهم نامه ارائه مشاوره حقوقی در کلیه موضوعات حقوقی،جزائی و خانواده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در یک روز از هفته و به صورت رایگان انجام می شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه 24 میز خدمت حقوقی با هدف تسهیل ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تشکیل شده است،افزود: میز خدمت حقوقی در راستای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجاد شده و مشکلات حقوقی، عدم توانائی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت از دلایل تشکیل آن است.

,

وی اظهارکرد: طی سال گذشته 458 پرونده حقوقی مددجویان تحت حمایت غربالگری و برای ۱۰۰ مددجو توسط وکلای نیکوکار مشاوره رایگان حقوقی صورت گرفته شده است.

,

دشتی خاطرنشان کرد:269 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد دانشجو و یا فارغ التحصیل رشته حقوق هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه