اخبار داغ

اعلام نتایج پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان سمنان

اعلام نتایج پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان سمنان
سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان این خبر که نتایج پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان سمنان اعلام شده است ابراز کرد: تعداد 18 نفر شرکت کننده دراین آزمون توانستند نمره کامل را دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، مجتبی نورمحمدی با اشاره به اینکه خردسالترین این شرکت کنندگان مسیحا یوسفی  از سمنان و بزرگترین شرکت کننده در این آزمون بانویی ٧٢ ساله از شاهرود بود تصریح کرد: از میان نفرات منتخب این آزمون 181 نفر زیر 12 سال ومابقی  آنان بالای 12 سال می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی در ادامه عنوان کرد: تعداد نفرات شرکت کننده آقا ، در این آزمون ١٨١ نفر و مابقی آنها  از خانم ها می باشد.

,

دبیر ستاد برگزاری پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان سمنان، با بیان اینکه شرکت کنندگان در ١٨ رشته شامل حفظ، مفاهیم، تدبر، معارف قرآن واهل بیت (علیه السلام) به رقابت پرداختند اظهار کرد: تعداد  ۷۲۵ نفراز این افراد امتیاز بالای ۶۰  را کسب کردند.

,

نورمحمدی در ادامه با اشاره به جوایز برندگان گفت: به برترین های این آزمون به قید قرعه جوائزی شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و ... تعلق خواهد گرفت.

,

 سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه گواهی نامه شرکت در پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان سمنان تا پایان سال جاری به شرکت کنندگان دوبخش اعطاء می شود خاطرنشان کرد: از شهرستان های سمنان 274 نفر،مهدیشهر43 نفر، شاهرود248 نفر، گرمسار23نفرو آرادان 12 نفر، دامغان71، نفرسرخه28 نفر،میامی26نفر در این دوره از مسابقات موفق به کسب نمره قبولی شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه