اخبار داغ

پاسخ شهرداری قم به دغدغه تشکل های دانشجویی

پاسخ شهرداری قم به دغدغه تشکل های دانشجویی
شهرداری قم در پی بیانیه ای که روز گذشته توسط دانشجویان قمی درباره خرید اتوبوس های خارجی صادر شده بود جوابیه ای صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،:در پی بیانیه صادر شده از سوی تشکل های دانشجویی قم و دغدغه ارزشمند دانشجویان مومن و انقلابی نسبت به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی، در ذیل توضیحاتی ارائه می شود

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا،, تشکل های دانشجویی قم ,


1- شهرداری قم خود را مقید به استفاده از تولیدات ملی می داند و در همین راستا طرف قرارداد شهرداری قم یکی از شرکت های تولید کننده داخلی می باشد و شهرداری قم قراردادی با شرکت روسیه ای یا ترکیه ای منعقد نخواهد کرد.

,
,


2- طبق مذاکرات انجام شده، شرکت داخلی متعهد می شود که با فناوری یک شرکت روسی اتوبوس ها را تحویل شهرداری ها دهد و بازدید شهرداران از شرکت تولید کننده اتوبوس روسی، با هدف بررسی فناوری اتوبوس ها صورت گرفته است. جهت اطلاع به عرض می رساند روند تولید اتوبوس های مورد نظر به مانند تولید خودروهای شرکت های نظیر ایران خودرو، سایپا و پارس‌خودرو می باشد که همگی با فناوری و برند کارخانجات فرانسوی، چینی، کره ای و ... توسط خودروسازان داخلی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

,
,


3- برای انتقال فناوری ساخت اتوبوس ها نیز فاینانسی مشخص شده است که این فاینانس به صورت قانونی در اختیار شهرداریها برای تولید توسط مشارکت داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه