اخبار داغ

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

اعطای تسهیلات ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برای مشاغل خانگی به خانواده های شهدا

اعطای تسهیلات ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برای مشاغل خانگی به خانواده های شهدا
مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان از اعطای تسهیلات ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برای مشاغل خانگی و کسب و کار های خرد به خانواده های شهدا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ محمد علی سلیمی مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در همایش کاریابی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ درصد از مردم ما کارمند هستند افزود: فرصت شغلی در استان ما زیاد است و اعتبارات نیز وجود دارد فقط باید این اعتبارات هدایت شوند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه در مناطق روستایی ما فرصت اشتغال زیادی داریم اظهار داشت:ایجاد فرصت شغلی در بین رستائیان به مراتب بیشتر از شهرها می باشد و این نیازمند همت و تغییر نگرش می باشد.

,

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: حقی که شهدای عزیز بر گردن ما دارند وصف ناشدنی است و با توجه به ظیفه ایی که همه دستگاه ها در راستای ایجاد اشتغال بویژه برای خانواده های شهدا و ایثار گران دارند سبب شد که یک تفاهم نامه سه جانبه بین بنیاد شهید و امور ایثار گران استان هرمزگان، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و همچنین انجمن صنفی کارفرمایی و کاریابیهای غیر دولتی استان منقد شود.

,

سلیمی اظهار داشت:در این تفاهم نامه مقر رشد که اولویت معرفی فرصت های شغلی که توسط انجمن صنفی کاریابی ایجاد می شود به خانواده های معزز شهدا  و ایثارگران تخصیص پیدا کند.

,

وی ادامه داد: علاوه بر فرصت های شغلی تسهیلات کم بهره در قالب خود اشتغالی، مشاغل خانگی و کسب و کار های خرد نیز برابر با اولویت برای خانواده های شهدا  ایثار گر در نظر گرفته شود.

,

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان درپایان خصوص میزان تسهیلات اعطای گفت: این میزان برای مشاغل خانگی از ۱۰ میلیون تومان شروع می شود و تا سقف ۱۰۰ میلیون با تسهیلات کم بهره داده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه