اخبار داغ

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس خبر داد :

تشکیل هیئت کوهنوردی در مشکین دشت/ متولیان ورزش حمایت لازم و کافی را از ورزش انجام نمی دهند

تشکیل هیئت کوهنوردی در مشکین دشت/ متولیان ورزش حمایت لازم و کافی را از ورزش انجام نمی دهند
محمود بهروزی پیرسلطان رئیس هئیت کوهنوردی شهرستان فردیس از تشکیل هیئت کوهنوردی در شهر مشکین دشت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود بهروزی پیرسلطان رئیس هئیت کوهنوردی شهرستان فردیس روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار فردیسان از تشکیل هیئت کوهنوردی در شهر مشکین دشت خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی در این خصوص گفت: به منظور ترویج و نهادینه کردن ورزش در میان خانواده ها اقدام به تشکیل هیئت کوهنوردی در شهر مشکین دشت نموده ایم و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن ۰۹۹۰۷۳۷۹۳۴۹ تماس حاصل نمایند.

,

رئیس هئیت کوهنوردی شهرستان فردیس گفت:با توجه به استعداهای بالقوه فراوانی که در شهرستان فردیس وجود دارد اما بستر و زمینه مناسبی برای بروز و ظهور  این استعدادها در سطح شهرستان وجود ندارد  بنابراین در تلاش هستیم تا با تشکیل هیئت کوهنوردی در مشکین دشت بستر لازم جهت شناسایی استعدادهای ورزشی بیش از پیش  فراهم شود .

,

وی درخصوص شرایط ثبت نام گفت: آمادگی جسمی و بدنی و علاقه به ورزش کوهنوردی برای ثبت نام در این هیئت کافی است.

,

پیر سلطان در ادامه ضمن بیان این که دو سال از تشکیل هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس می گذرد اظهار داشت: هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس شامل ۲۰۰ کوه رو  و ۱۵۰ کوهنورد می باشد و دراین مدت است  ۱۰  اعزام  به قله ی دماوند، ۳ اعزام  به قله ی سبلان ،۴  اعزام  به قله علم کوه  که به ترتیب اولین، دومین و سومین قله های بلند ایران می باشند در کارنامه ی هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس به ثبت رسیده است .

,

وی هم چنین از صعود هفتگی هئیت کوهنوردی شهرستان فردیس خبر داد.

,

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان فردیس با انتقاد از عدم توجه به ورزش تصریح کرد: متولیان ورزش حمایت  لازم و کافی را از ورزش انجام نمی دهند  و  متاسفانه ورزش جایگاهی در بین مسئولین شهرستان ندارد ،در صورتی که برکسی پوشیده نیست که  اگر  امروز سرمایه گذاری در ورزش انجام نشود در آینده نزدیک  باید برای جلوگیری از ترویج بزه و جنایت  و نیز در حوزه بهداشت و درمان هزینه های سنگین تری انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه